لزوم ایجاد ارتباط بین خانه، مدرسه و دانشگاه با مسجد

دشمن جهت جلوگیری از روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی تلاش می کند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی در دیدار با اعضای شورای ستاد مردمی مساجد استان قم با تاکید بر اهمیت هماهنگ سازی و ساماندهی برنامه های مساجد گفت :ظرفیت مساجد ظرفیت بسیار بالایی است و در صورت […]

دشمن جهت جلوگیری از روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی تلاش می کند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی در دیدار با اعضای شورای ستاد مردمی مساجد استان قم با تاکید بر اهمیت هماهنگ سازی و ساماندهی برنامه های مساجد گفت :ظرفیت مساجد ظرفیت بسیار بالایی است و در صورت توجه به این ظرفیت و ساماندهی آن می توانیم به نتایج مطلوبی دست یابیم .
معاون جامعه ومردم جامعه مدرسین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم سپردن کارهای مهم به مردم افزود : با توجه به این که متدین ترین مردم کسانی هستند که در مساجد حضور می یابند ، در صورتی که بتوانیم آنها را پای کار آورده و امور مهم را به آنها بسپاریم ، می توانیم به موفقیت ها و پیروزی های بزرگی برسیم .
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با تاکید بر لزوم تلاش جهت اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب گفت : علیرغم کارهای بسیار زیادی که در طول ۴۲ سال گذشته انجام گرفته است اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و باید با بازبینی برخی سیاستها و نظم بخشیدن و ساماندهی امور ، جهت ایجاد اتحاد در تصمیم گیری ها برنامه ریزی کنیم .وی افزود : در دنیای امروز انجام کارهای پراکنده و بدون برنامه ریزی و ساماندهی کلان جوابگو نخواهد بود .
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی در ادامه بر لزوم ایجاد ارتباط بین خانه، مدرسه و دانشگاه با مسجد تاکید کرد و افزود : باید خانه ها را با مساجد و مساجد را با مدارس و دانشگاه ها پیوند دهیم. در قم بیش از ۲۶۵ هزار محصل و تقریبا ۷۰ هزار دانشجو داریم. بهترین نیروها در بهترین سنین واگر درهمان دوران دبستان روی آنها کاربشود، این پایه می شود برای دوران متوسطه اول و دوم و بعد دانشگاه، و در این صورت ما شاهد خواهیم بود که نیروهای خوب و متدینی تربیت شده است که برای آینده کشورمان بسیار مفید و باارزش خواهند بود.
ایشان در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت روی کار آمدن دولتی جوان و انقلابی گفت : نکته ای که باید بگویم این است که الان دشمن بسیار وحشت کرده است که اگر یک نیروی انقلابی رئیس جمهور بشود دیگر نمی تواننند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند و به همین علت تمام تلاش خود را می کنند تا این اتفاق نیفتد.