لزوم آمادگی همه جانبه دستگاههای اجرایی استان برای مقابله با کرونا

استاندار قم با بیان اهمیت آمادگی همه جانبه دستگاههای اجرایی استان برای مقابله با بیماری کرونا دستور داد کلیه ماموریت ها و مرخصی های مدیران دستگاه های اجرایی را لغو گردد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و […]

استاندار قم با بیان اهمیت آمادگی همه جانبه دستگاههای اجرایی استان برای مقابله با بیماری کرونا دستور داد کلیه ماموریت ها و مرخصی های مدیران دستگاه های اجرایی را لغو گردد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان قم با اشاره به لزوم تامین و توزیع اقلام پزشکی با محوریت دانشگاه علوم پزشکی، اظهار کرد: بهره گیری  از ظرفیت مراکز و پایگاه های بهداشتی سطح شهر و بخش ها جهت توزیع این اقلام بین خانوارها ضروری است.

استاندار قم با تاکید بر لزوم رصد روزانه وضعیت استان در زمینه شیوع، کنترل و درمان بیماری کرونا، ادامه داد: کلیه ماموریت ها و مرخصی های مدیران دستگاه ها اجرایی استان لغو و جلسات بصورت ویدئو کنفرانس بصورت منظم برگزار شود.

سرمست همچنین به تعطیلی مراکز اجتماع، باشگاه ها، تالارها و … به منظور پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری کرونا در این اماکن اشاره و تصریح کرد: کاهش ساعات اداری بانک ها و افزایش ارائه خدمات الکترونیکی در دستگاه های اجرایی نیز در این راستا اعمال شده است.

استاندار قم گفت :در جهت کاهش احتمال شیوع بیماری کرونا و پیشگیری ابتاء افراد بیشتر به این بیماری، اقدامات لازم جهت کنترل ورود کاروانهای زیارتی، سیاحتی و اتباع خارجی به استان قم انجام شود.

وی همچنین فعالیت کلیه بازارهای روز در سطح شهر را نیز تعطیل اعلام کرد.