- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

كسب رتبه هفتم استان قم در زمينه ي جذب تسهیلات رونق تولید

معاون امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار قم از كسب رتبه هفتم استان قم در زمينه ي جذب تسهیلات رونق تولید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم مهرداد غضنفری معاون امور اقتصادي و توسعه منابع  استاندار قم در چهل و ششمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، طي سخناني با بيان اينكه دهه فجر تجلی بارزی از افتخار به گذشته و امید به آینده است اظهار داشت: حضور باشكوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از افتخار به دستاوردهاي انقلاب اسلامي است.

معاون استاندار قم با اشاره به افتتاح طرح های عمراني و اقتصادي در دهه فجر امسال افزود: طرح های حوزه های صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری طرح های خوبی بود كه منجر به افزايش اشتغال پايدار در استان قم خواهد شد.

غضنفري با بيان اينكه افتتاح بخشی از طرح هاي اقتصادي در این محدوده زمانی ممکن نبود افزود: بخشی از پروژه هاي قابل افتتاح داراي اهميت ويژه بودند که با حضور مقام های کشوری به بهره برداري خواهند رسيد.

معاون استاندار قم در ادامه ضمن قدرداني از فعاليت هاي صورت گرفته براي برپایی نمایشگاه «شکوه چهل ساله»، در قم، با بيان اينكه این نمایشگاه باعث موجب افتخار استان قم بود گفت: به جهت محتوايي اين نمايشگاه در وضعيت مطلوبي قرار داشت.

وی افزود: در بحث برگزاري نمايشگاه كفش قم نيز بخش خصوصی برنامه ریزی خوبی از نظر مدیریت و محتوای نمایشگاه ترتیب داده بود.

معاون استاندار قم همچنين وجود بخش خصوصی صاحبنظر و همراه دولت را که از نقاط قوت استان قم دانست و تصريح كرد: بخش عمده مشکلات توسط خود بخش خصوصي حل می شود.

غضنفري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به روند جذب تسهیلات رونق تولید در استان قم گفت: کسب رتبه هفتم قم در این زمینه نشان دهنده تلاش همه دستگاه های ذیربط می باشد.

وی با اشاره به جذب مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات مستقیم و از طریق سامانه بهین یاب توسط استان قم گفت: باید همت کنیم تا پایان سال تسهیلات بیشتری در این حوزه جذب نماییم.

معاون استاندار قم خاطرنشان كرد: : در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال پرونده معرفی شده به بانک ها در بخش گردشگری داریم و تاکنون ۸۰ میلیارد ریال از این تسهیلات پرداخت شده است.