قمی های مقیم پایتخت، سفیران توسعه قم هستند

استاندار قم با اشاره به نقش مهم قمي هاي مقيم پايتخت در كمك به پيشرفت و رونق اقتصادي استان، از اين تشكل به عنوان سفیران توسعه قم ياد كرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست صميمي با جمعيت قمي هاي مقيم […]

استاندار قم با اشاره به نقش مهم قمي هاي مقيم پايتخت در كمك به پيشرفت و رونق اقتصادي استان، از اين تشكل به عنوان سفیران توسعه قم ياد كرد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در نشست صميمي با جمعيت قمي هاي مقيم پايتخت در تهران با اشاره به ظرفیت های مهم قم در بخش های مختلف، اظهار کرد: برنامه استان برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها در جهت شتاب بخشي به روند توسعه قم است.
سرمست با اشاره به هدف گذاری هاي صورت گرفته برای تشکیل انجمن مشورتی توسعه استان، گفت: این انجمن متشکل از نخبگان، دانشگاهیان، فعالان اقتصادی و بسیاری از اقشار و گروه های تأثیر گذار استان خواهد بود که در تصمیم گیری های کلان قم صاحب رأی و نظر هستند.
وی به اهمیت تلاش براي جلب سرمایه های معنوی و فکری در استان اشاره و تصریح کرد: قم در مسير عمران و آباداني، ظرفیت زیادی را دارد که با نگرش صحیح و برنامه مدون مي توان از آن ها بهره برد.
استاندار قم، جمعیت قمی های مقیم تهران را یکی از سرمایه های مهم قم دانست و ادامه داد: این جمعیت سفیران توسعه قم می توانند باشند و در جهت معرفی استان و ویژگی های آن و نیز سرمایه گذاری برای اجرای پروژه های مختلف گام بردارند.
وی با اشاره به زمينه هاي مناسب سرمايه گذاري در استان قم خاطر نشان کرد: استان قم با آغوش باز پذيراي نظرات صاحب نظران و سرمایه گذاران بوده و از حضور و مشاركت آن ها در بخش هاي مختلف، استقبال خواهيم كرد.
لازم به ذکر است جمعیت قمی های ساكن پایتخت، متشكل از جمعي افراد فعال و نخبه در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، و اجتماعی در تهران است و ماهيانه جلسات و نشست هاي تعاملي برگزار مي كنند.