قدردانی مدیرحوزه های علمیه کشور ازمخابرات قم درپیام رسانی موثر درسیل قم

آیت ا… اعرافی در دیدار نوروزی مدیر مخابرات منطقه قم ضمن تشکر از مخابرات بعلت پیام رسانی موثر در سیل قم تاکید کرد ، انتظار میرود سایر دستگاهها نیز با همین احساس مسوولیت و روحیه در مسائل استان حضور داشته باشند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی مخابرات قم،وی با […]

آیت ا… اعرافی در دیدار نوروزی مدیر مخابرات منطقه قم ضمن تشکر از مخابرات بعلت پیام رسانی موثر در سیل قم تاکید کرد ، انتظار میرود سایر دستگاهها نیز با همین احساس مسوولیت و روحیه در مسائل استان حضور داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی مخابرات قم،وی با تشکر از گسترش زیرساختهای ارتباطی در قم ، جایگاه ویژه قم را در جهان اسلام مورد توجه قرار داد و افزود: لازم است این زیرساختها روز به روز افزایش یابد تا قم بتواند نقش خود را در جهان ایفا کند.

آیت ا… اعرافی در عین حال تصریح کرد البته هنوز با این نگاه، فاصله زیادی وجود دارد و ضروری است مسوولان در سطح ملی و استانی با درک این جایگاه برنامه ریزی کلان و راهبردی داشته باشند.

آقای دهناد مدیر مخابرات منطقه قم هم در این دیدار با بیان گزارشی از فعالیت های انجام شده گفت: در استان قم سه هزار کیلومتر فیبر نوری وجود دارد که زمینه را برای این نگاه یعنی گسترش معنویت در جهان فراهم کرده و گسترش هم خواهد یافت.

امام جمعه قم تاکید کرد گسترش زیرساختهای ارتباطی بمنظور تولید و انتشار محتوای غنی اسلام در فضای مجازی باید در برنامه های همیشگی مخابرات باشد.

آیت ا… حسینی بوشهری در دیدار نوروزی مدیر مخابرات منطقه قم قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در قم ، تولید محتوای غنی در فضای مجازی را از وظایف دستگاههای مسوول مانند حوزه دانست و در عین حال تاکید کرد بمنظور انتشار این محتوا ، مخابرات باید زیرساختهای ارتباطی را هر چه بیشتر گسترش دهد.

وی افزود : در این شرایط حوزه دانشگاهیان ، فرهنگیان باید خیزشی جدی برای تولید محتوا داشته باشند.

وی با اشاره به سیل اخیر در کشور ،در تلاشهای مخابرات برای پیام رسانی به مردم قدردانی کرد و گفت: با اینکار شما باری از دوش کشور برداشتید و باعث کمک به مردم شدید.

آیت ا…حسینی بوشهری افزود: سیل اگر چه باعث خساراتی به کشور شد اما بموجب تقویت همدلی مردم و رفع خشکسالی سالهای اخیر شد.

آقای دهناد مدیر مخابرات منطقه قم هم در این دیدار با اشاره به اینکه امروزه ارتباطات با زندگی مردم در زمینه های مختلف عجین شده است گفت:مخابرات قم بهبود کیفیت ارتباطات را همواره در برنامه های خود لحاظ میکند.