قدردانی رئیس دفترمقام معظم رهبری ازتلاش های مسئولان استان درمبارزه باکرونا

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم از تلاش ها مسئولان استان و کادر پزشکی و درمانی در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم،حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی در جلسه ستادپیشگیری ، هماهنگی وعملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به […]

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم از تلاش ها مسئولان استان و کادر پزشکی و درمانی در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم،حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی در جلسه ستادپیشگیری ، هماهنگی وعملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به جوسازی دشمنان علیه شهر مقدس قم بیان کرد: مردم قم مردمی مقاوم وصبور هستند ومی توانند در مقابله با مشکلات در همه ابعاد در خط مقدم باشند واین افتخاری برای شهر قم است درحالی که جوسازی وتبلیغ دشمن این بود که منشا آلودگی کشور قم است در حالی که این آلودگی منشا خارجی داشت.

وی توزیع پدهای بهداشتی در مناطق محروم را اقدامی پسندیده از سوی مسئولان قم دانست و افزود: باید این امر مهم در دیگر مناطق قم هم صورت گرفته واین اقلام توسط نیروهای مردمی وبسیجی توزیع شود.

حجت الاسلام محمدی عراقی در واکنش موضوع تکمیل و تجهیز بیمارستان امیر المومنین (علیه السلام) که از سوی استاندار قم در حال پیگیری است این اقدام را ضروری دانست و گفت : ما این امر مهم را به طور جدی پیگیری می کنیم.

وی همچنین با اشاره به پیگیری تامین نیروی انسانی و دارویی برای قم گفت: در تماسی که با وزیر بهداشت داشتم کمبود دارو برای بیمارانی که باید قرنطینه شوند را پیگیری کرده وتاکنون از سوی وزارت بهداشت کمبودی گزارش نشده ولی در تامین این داروها تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به گندزایی وضدعفونی کردن مناطق مختلف قم گفت:در این زمینه قم خوب ورود کرده ولی تاکید می شود این کار درایام تعطیل وزمانی که مردم درخانه هستند صورت پذیرد.

محمدی عراقی درپایان از فعالیت واقدامات خوب ستاد پیشگیری وهماهنگی وعملیات پاسخ به بحران استان و کادر درمانی وپزشکان تقدیر وتشکر کرد و پیام قدردانی مقام معظم رهبری را ابلاغ کرد.