قدردانی استاندار قم از مخابرات به جهت مصرف بهینه انرژی در سال گذشته

استاندار قم از شرکت مخابرات استان بجهت مصرف بهینه انرژی در سال گذشته قدردانی کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ،در مراسمی که در حاشیه جلسه شورای اداری استان برگزار شد استاندار قم از شرکت مخابرات استان و هفت دستگاه دیگر بعلت ارتقای بهره وری و مصرف […]

استاندار قم از شرکت مخابرات استان بجهت مصرف بهینه انرژی در سال گذشته قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ،در مراسمی که در حاشیه جلسه شورای اداری استان برگزار شد استاندار قم از شرکت مخابرات استان و هفت دستگاه دیگر بعلت ارتقای بهره وری و مصرف بهینه انرژی در تابستان سال گذشته قدردانی کرد و به مدیر مخابرات منطقه قم لوح سپاس اهداء کرد.

مخابرات منطقه قم سال گذشته با بهره گیری از انرژی خورشیدی و واحدهای کوچک تولید برق و برخی روشهای دیگر مانند کاهش ساعت کاری و …توانست در حد امکان در کاهش مصرف انرژی نقش ایفا کند.

گفتنی است مخابرات قم از اولین دستگاههای استان قم است که با راه اندازی واحدهای کوچک تولید برق موسوم به (CHP) در جهت کاهش مصرف انرژی گام برداشته است.این نیروگاه(CHP) با ظرفیت ۲/۵ مگاوات از سال ۱۳۹۳ در سیکل تولید برق سراسری کشور قرار دارد و علاوه بر میزان تولیدی برق ذکر شده روزانه قادر به تولید ۱۰۰ هزار متر مکعب آب مقطر با کیفیت مطلوب و قابل قبول بر اساس استانداردهای موجود در صنعت میباشد.