قدردانی استاندار قم از دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی استان قم

استاندار قم از دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی و ستاد راهیان نور استان قم قدردانی نمود. به گزارش پایگاه خبری رهویان قم به نقل ازروابط عمومی استانداری قم سید مهدی صادقی استاندار قم در مراسم تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم طی سخنانی انتقال صحیح و دقیق رویدادهای جنگ […]

استاندار قم از دست اندرکاران ستاد تسهیلات نوروزی و ستاد راهیان نور استان قم قدردانی نمود.
به گزارش پایگاه خبری رهویان قم به نقل ازروابط عمومی استانداری قم سید مهدی صادقی استاندار قم در مراسم تقدیر از دست اندرکاران ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم طی سخنانی انتقال صحیح و دقیق رویدادهای جنگ هشت ساله ی تحمیلی را ضروری دانست و گفت: راویان بایستی از ایثارگران و جانبازان انتخاب شوند تا تاثیر گذاری لازم را بر روی مسافران سرزمین های نور داشته باشد.
وی با بیان اینکه نیت افراد رضای خداوند و انتقال تاریخ دفاع مقدس به نسل جوان است افزود: کیفیت بخشی به کاروان های راهیان نور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
صادقی با بیان اینکه سفر اولی ها ذهن آماده ای جهت دریافت روایت های دفاع مقدس دارد افزود: این مسئله بایستی مورد توجه دست اندرکاران راهیان نور قرار بگیرد.
استاندار قم در ادامه فعالیت ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در ایام نوروز را مورد توجه قرار داد و گفت: عملکرد مطلوب استان قم در میزبانی از زائرین نتیجه ی یک کار جمعی بسیار خوب بود.
صادقی همچنین با اشاره به بحران آب در کشور و استان قم، شرایط آب در قم را ویژه دانست و گفت: بایستی همه ی مسئولان استان در زمینه ی کاهش و بهینه سازی مصرف آب توجه داشته باشند.
یونس عالی پور معاون امور زائرین استاندار قم نیز با بیان اینکه بیش از سه میلیون مسافر در ایام عید نوروز وارد شهر قم شدند گفت: بیش از سه هزار نفر در این ایام در حوزه های مختلف امدادی، خدمات شهری، امنیتی انتظامی و فرهنگی فضای خوب و مطلوبی را فراهم نمودند.
عالی پور با بیان اینکه میزان ماندگاری مسافرین در نوروز امسال به ۴۰ ساعت رسید افزود: به دلیل اینکه نیمه ی شعبان را در پیش داریم ارزیابی از میزان اقامت در قم را خواهیم داشت و نهایتا نقاط ضعف و قوت را مشخص خواهیم نمود.
معاون امور زائرین استاندار قم همچنین با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنول گفت: از فردا نیز اعزام کاروان ها به مناطق عملیاتی غرب کشور را خواهیم داشت.
معاون سپاه علی ابن ابیطالب استان قم نیز در این مراسم با اشاره به اعزام ۱۷ هزار نفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس تحت عنوان کاروان های راهیان نور در سال گذشته گفت: ۳۰۸۶ نفر در تابستان ۹۶ اعزام شدند.
وی با بیان اینکه بسیاری از کاروان های اعزامی راهیان نور سفر اولی بودند گفت: قریب به ۶۰۰ وسیله ی نقلیه شخصی نیز به مناطق عملیاتی سفر کردند.