قاچاق و احتکار محموله ۷ ميلياردي کولرگازي و پکيج در قم

جانشين فرماندهي انتظامي استان از شناسايي و کشف انبار کولرگازي و پکيج قاچاق و احتکار شده به ارزش ۷ ميليارد ريال در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “صياد درويشي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در بيان جزئيات اين خبر، اظهار داشت: مأموران پليس آگاهي استان قم […]

جانشين فرماندهي انتظامي استان از شناسايي و کشف انبار کولرگازي و پکيج قاچاق و احتکار شده به ارزش ۷ ميليارد ريال در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “صياد درويشي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در بيان جزئيات اين خبر، اظهار داشت: مأموران پليس آگاهي استان قم برابر اخبار واصله و با هماهنگي سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزيرات حکومتي، محل احتکار تعداد زيادي کولرگازي و پکيج را در يک انبار شناسایی کردند.

وي گفت: در ادامه پس از دستور مقام قضائي و ورود مأموران به داخل انبار مشخص شد تعداد ۹۶ دستگاه کولر گازي و رادياتور در مجموع به ارزش ۷ ميليارد ريال نگهداري مي شود که در اين خصوص کارشناس سازمان صنعت و معدن و تجارت و تعزيرات حکومتي ۵۶ دستگاه از کولرها و رادياتورها را احتکار و ۴۰ دستگاه از آن ها را قاچاق اعلام کردند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم با اشاره به دستگيري متهم اين پرونده و پلمب انبار مذکور، افزود: سرانجام نامبرده به همراه پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شد.


اعتراف سارقان سيم و کابل هاي برق به ۱۶ فقره سرقت در قم

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان با اشاره به دستگيري ۲ سارق سيم و کابل برق در قم، گفت: متهمان در تحقيقات مأموران به ۱۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ “احمد کرمي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،‌ اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم و کابل برق در قم، ‌موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.

به گفته وي، در ادامه با انجام اقدامات پليسي، فردي سابقه دار و مجرم حرفه اي در زمينه سرقت شناسايي و مأموران براي دستگيري نامبرده وارد عمل شدند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم افزود: متهم از قبل، محل هاي مورد نظر را شناسايي و در فرصتي مناسب اقدام به سرقت کرده و سيم و کابل مسروقه را توسط يک دستگاه خودرو وانت منتقل مي کرد که سرانجام با تلاش مأموران، محل تردد وي شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير شد.

سرهنگ کرمي گفت: در نهايت همدست وي نيز دستگير و متهمان به همراه پرونده متشکله براي انجام مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي استان شدند.