قاطعیت پلیس قم در برخورد با صنوف متخلف عرضه کننده مواد محترقه

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از برخورد قاطع پلیس قم با صنوف متخلف عرضه کننده مواد محترقه غیر مجاز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، ” سرهنگ پیام کاویانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به نزدیکی  چهارشنبه آخر سال از قاطعیت پلیس در برخورد با […]

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از برخورد قاطع پلیس قم با صنوف متخلف عرضه کننده مواد محترقه غیر مجاز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، ” سرهنگ پیام کاویانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به نزدیکی  چهارشنبه آخر سال از قاطعیت پلیس در برخورد با صنوف متخلف که بدون داشتن مجوز اقدام به فروش مواد محترقه غیر مجاز و بدون استاندارد در سطح استان می کنند، خبر داد.

رئیس پلیس امنیت عمومی ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان قم  در روز های اخیر مقادیری مواد محترقه را از برخی صنوف کشف و در این راستا واحد های صنفی متخلف برابر قانون نظام صنفی توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی استان پلمپ شدند.

وی افزود: اداره نظارت بر اماکن عمومی استان اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی برای صنوف مختلف استان کرده و تمامی آموزش های لازم در خصوص عدم فروش مواد محترقه به واحد های صنفی غیر مرتبط ابلاغ شده است .

سرهنگ کاویانی بیان داشت: فقط واحد های صنفی دارای مجوز از اتاق اصناف حق فروش مواد متحرقه استاندارد را دارند و در صورت مشاهده فروش مواد محترقه غیر مجاز با این واحد های صنفی نیز برابر قانون نظام صنفی برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی  استان در ادامه  از مردم تقاضا کرد که مواد محترقه مجاز را از صنوف دارای مجوز تهیه کنند.


انهدام باند سارقان منازل فصلی روستایی در قم

جانشین فرماندهي انتظامي استان قم از انهدام باند ۵ نفره سارقان منازل فصلی روستایی در بخش کهک قم خبر داد.

سرهنگ ” صیاد درویشی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ ها و منازل فصلی ( باغ ویلا ) در روستاهای بخش کهک،‌ موضوع در دستور کار عوامل تخصصي فرماندهی انتظامی بخش کهک قرار گرفت.

جانشین فرماندهي انتظامي استان قم تصریح کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی یک دستگاه خودروی وانت پیکان شناسایی و مشخص شد سرنشینان این خودرو اقدام به سرقت موتوربرق و دیگر وسایل باغ ها مي کنند که در این رابطه یکي از سارقان از افراد سابقه دار و معتاد شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ درویشی خاطرنشان کرد: سپس با دستگیری ۳ تن از همدستان متهم، تعدادی اموال مسروقه اعم از موتورسیکلت، موتور برق، آهن آلات و کابل برق کشف شد.

جانشین فرماندهي انتظامي استان افزود: سرانجام با اعتراف متهمان به ۹ فقره سرقت شامل ۵ فقره سرقت منازل روستایی، یک فقره کیف قاپی، ۲ دستگاه موتورسیکلت و یک فقره کابل برق، مالخر نیز شناسایی، دستگیر و نهایتاً افراد مذکور به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.