- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

قائم مقام جدید کمیته امداد استان قم منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه قائم مقام و معاون مالی و اداری کمیته امداد استان قم با حضور مدیرکل و مسئولان این نهاد برگزار شد و مهندس افشین پایانی فر به عنوان قائم مقام جدید کمیته امداد استان قم  این نهاد انتخاب شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی کمیته امداد ،مهندس  افشین پایانی فر که پیش از این معاونت مالی و اداری و معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم را عهده‌دار بود به عنوان قائم مقام جدید این نهاد معرفی شد و حمید فدایی نیز معاونت مالی و اداری استان را بر عهده گرفت .
افشین پایانی فر در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های راهبردی کمیته امداد در ارائه خدمات تعالی فکری و فرهنگی خانواده ها است، گفت: در حال حاضر برخی  از مددجویان کمیته امداد فارغ التحصیل رشته های علوم انسانی هستند که باید از ظرفیت این افراد در ارائه خدمات استفاده شود.
قائم مقام کمیته امداد قم با اظهار تاسف از اینکه در شرایط کنونی برخی از خانواده ها به علت مشکلات اقتصادی دچار مشکلات فرهنگی شده اند گفت: دشمنان با شبیخون فرهنگی در تلاش برای ضربه زدن به کشور و انحراف جوانان است که باید با ارائه خدمات فرهنگی و تعالی فکری مددجویان با این اقدام مقابله کرد.
وی با تاکید بر ارائه آموزش های مهارتی در راستای ایجاد اشتغال مولد توضیح داد: شرایط جامعه و همچنین مددجویان کمیته امداد نباید به گونه ای باشد که فارغ التحصیل بیکار داشته باشیم.
پایانی فر با اشاره به اینکه ارائه خدمات اشتغال باید در راستای استحکام اقتصادی خانواده ها و جلوگیری از بازگشت دوباره آنها به چرخه حمایتی امداد انجام شود، افزود: با ارائه خدمات اشتغال زایی، مددجویان باید به یک ثبات نسبی برسند و به صورت دائم از حمایت کمیته امداد خارج شوند.
قائم مقام کمیته امداد قم با تاکید بر راه اندازی شبکه های نیکوکاری و استفاده از ظرفیت مردمی در این راستا گفت: کار در شبکه های نیکوکاری به خیرین و نیکوکاران واگذار شده است .
همچنین  اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد قم، ضمن تقدیر از زحمات سید علی موسوی قائم مقام سابق کمیته امداد با بیش از ۹ سال سابقه حضور در این سمت افزود: هنر کمیته امداد این است که بتواند هر ساله تعدادی مددجویان را با توانمند سازی آنها از پوشش کمیته امداد خارج کند.
شایان ذکر است دکتر سید علی موسوی نیز سکان دار حوزه مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات کمیته امداد استان قم شد.
انتهای پیام/