فعالیت ۲۰مشاورباتجربه جهت آرامش بخشی به جامعه

۲۰نفر از مشاورین باتجربه و دارای تحصیلات عالیه در مرکز مشاوره ۱۴۸۰بهزیستی قم در خدمت همشهریان محترم هستند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قم،دکترمهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به خدمات کلیه ارگانها و دستگاه ها وخصوصا کادر درمانی جهت کنترل و پیشگیری از شیوع […]

۲۰نفر از مشاورین باتجربه و دارای تحصیلات عالیه در مرکز مشاوره ۱۴۸۰بهزیستی قم در خدمت همشهریان محترم هستند.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قم،دکترمهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به خدمات کلیه ارگانها و دستگاه ها وخصوصا کادر درمانی جهت کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری خاطرنشان کرد بهزیستی استان قم با تقویت مرکز صدای مشاور از ساعت ۸صبح تا۸شب پاسخگوی تماسهای همشهریان است.
پهلوانی افزود مشاورین ما دارای تخصص های ارائه مشاوره در زمینه خانواده، امور تربیتی،تحصیلی، کودکان و نوجوانان، ازدواج،اختلالات روانی و …هستند و روزانه بیس از ۱۲۰مورد تماس را پاسخگو هستند.
مدیر کل بهزیستی قم ضمن دعوت از کلیه همشهریان ارجمند به آرامش افزود توجه به توصیه های بهداشتی و پیشگیری،حضور در منزل به عنوان امن ترین مکان ،پرهیز از مسافرت و در نهابت استفاده از خدمات مشاوره ای تلفنی بهترین اقدامات این دوره زمانی است.