فعالیت های آموزش فنی و حرفه ای در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است

دکتر صدیقه صدیق تقی زاده مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان استانداری قم، فعالیت آموزش های فنی و حرفه ای را در کاهش آسیب های اجتماعی بی نظیر و موثر دانست. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم؛ در مراسم تجلیل […]

دکتر صدیقه صدیق تقی زاده مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان استانداری قم، فعالیت آموزش های فنی و حرفه ای را در کاهش آسیب های اجتماعی بی نظیر و موثر دانست.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم؛ در مراسم تجلیل از همکاران شاغل در اداره کل فنی و حرفه ای ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت صدیقه طاهره و گرامیداشت مقام زن و ایام الله دهه مبارک فجر، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را بعنوان الگوی تمام عیار برای مردان و زنان بر شمرد.
وی اظهار داشت در زمانی که همه از داشتن دختر خجالت می کشیدند خداوند رحمان هدیه ای به پیامبر عنایت کرد و وجود مبارک پیامبر نه با سجده بلکه با نماز تمام شکرگذار این نعمت الهی بود.
مشاور استاندار قم اظهار داشت: در تمام لحظه لحظه زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها درس و پیام برای تمام اعصار وجود دارد که بانوان با تاسی از ایشان راه سعادت دنیا و آخرت را طی می کنند.
مدیر کل امور بانوان استانداری قم در ادامه با تجلیل از زحمات همکاران مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان قم با اشاره به ماموریتهای مشترک در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی از جمله بانوان سرپرست خانوار، نقش این آموزش ها را بی نظیر دانسته و مراتب قدردانی را اعلام نمود.
وی ابراز امیدواری کرد با تلاش های مجموعه آموزش فنی و حرفه ای شاهد توانمند سازی بانوان در حوزه های مهارتی در استان قم باشیم و این مساله با مشارکت فعالانه هر دو دستگاه امکان پذیر است.
خاطرنشان می شود مراسم تجلیل از همکاران زن به مناسبت گرامیداشت مقام زن و روز مادر در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.