فعالیت درمانگاه صلواتی سید الشهدا(ع) درتاسوعاوعاشورای حسینی قم

درمانگاه صلواتی سید الشهدا(ع) واقع در مدرسه دین و دانش روبروی بیمارستان کامکار امسال هم در روزهای تاسوعا و عاشورا خدمات خود را به عزاداران ارایه خواهد داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،در حالیکه در ایام عزاداری های تاسوعا وعاشورای حسینی تعداد زیادی از مراکز درمانی به علت حضور پرسنل خود در عزاداری […]

درمانگاه صلواتی سید الشهدا(ع) واقع در مدرسه دین و دانش روبروی بیمارستان کامکار امسال هم در روزهای تاسوعا و عاشورا خدمات خود را به عزاداران ارایه خواهد داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،در حالیکه در ایام عزاداری های تاسوعا وعاشورای حسینی تعداد زیادی از مراکز درمانی به علت حضور پرسنل خود در عزاداری ها،یا تعطیل شده ویا از فعالیت های درمانی خود می کاهند، پزشکان جهاد گر همه ساله در این دوروز با حضور در درمانگاه صلواتی سید الشهداء قم ،ضمن ارائه خدمات درمانی رایگان به عزاداران حسینی،به نوعی خود نیز با ارائه خدمات درمانی به عزاداران ،خود نیز به این شیوه خدمتی عزاداری میکنند.

مدیر این پایگاه درمانی در این باره اظهار داشت : طی دو روز تاسوعا و عاشورا بیش از ۶۰ پزشک عمومی و متخصص در زمینه های چشم پزشکی، ژنتیک، اورولوژی، اطفال، دندانپزشکی، اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی، پوست و مو، طب فیزیکی، مامایی، مشاور، تزریقات به همراه نیروهای داوطلب به صورت صلواتی در خدمت عزاداران حسینی خواهند بود.
وی گفت این پایگاه که هم اکنون بیستمین سال فعالیت خود را سپری می کند آمادگی پذیرش ۵۰۰۰ مراجعه کننده را دارد.
محمد خامه یار گفت: این پایگاه درمانی از ساعت ۸ صبح روز تاسوعا تا پایان ساعت عزاداری روز عاشورا در خدمت عزاداران خواهد بود.
وی در ادامه به برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع نماز ظهر عاشورا در این پایگاه اشاره کرد و گفت: برپایی این ایستگاه نقاشی، برگزاری نمازهای جماعت و دستگیری از بیماران مستمند از دیگر برنامه های این پایگاه درمانی است.
شایان ذکر است در کنار این پایگاه درمانی یک ایستگاه صلواتی در مدرسه امیر کبیر برپا می باشد.