فروش سیگار در کیوسک های سازمان میادین قم ممنوع شد

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: با تلاش عوامل اجرایی، دخانیات و سیگار از کیوسک های منتسب به سازمان میادین جمع آوری شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، علیرضا مظفری با اشاره به جمع آوری دخانیات از کیوسک ها، اظهار داشت: بازرسین اجرایی سازمان با هدف پیشگیری از فروش سیگار با اجرای طرح […]

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: با تلاش عوامل اجرایی، دخانیات و سیگار از کیوسک های منتسب به سازمان میادین جمع آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، علیرضا مظفری با اشاره به جمع آوری دخانیات از کیوسک ها، اظهار داشت: بازرسین اجرایی سازمان با هدف پیشگیری از فروش سیگار با اجرای طرح ضربت، اقدام به جمع آوری دخانیات از کیوسک های وابسته به این سازمان نمودند.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم افزود: یکی از مهمترین ابزار پیشگیری از مصرف دخانیات و سیگار در جامعه وبالاخص در افراد زیر ۱۸ سال، جلوگیری از تبلیغ مواد دخانی از جمله سیگار و تنباکو است.
مظفری تصریح کرد: متاسفانه میانگین سن شروع مصرف دخانیات قبل از ۱۵ سالگی است و کودکان و نوجوانانی که جهت خرید به مراکز یاد شده مراجعه می کنند در صورت مواجه با تبلیغات مواد دخانی احتمال اینکه به سوی این مواد جذب شوند، وجود دارد.
وی در پایان از همشهریان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف و موارد مشابه، موضوع را جهت پیگیری با سامانه تلفنی ۱۳۷ که به صورت شبانه روزی در اختیار عموم است؛ در میان بگذارند.
منبع خبر: اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم