فرمانده انتظامی استان قم خبرداد:تمدید طرح ترخیص وسایل نقلیه در قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت: طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی که به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در قم اجرا شد به مدت ۶ روز دیگر تمدید شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی بالای یک سال […]

فرمانده انتظامی استان قم گفت: طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی که به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در قم اجرا شد به مدت ۶ روز دیگر تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی بالای یک سال که به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و از ۲۳ مرداد ماه به مدت یک هفته در قم اجرا شد، با توجه به عدم فرصت کافی تبلیغات و اطلاع رسانی عمومی و از سویی وجود ایام تعطیلات رسمی همزمان با اجرای طرح، از دوم شهریور ماه به مدت ۶ روز دیگر تمدید شد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: مالکانی که وسایل نقلیه آن ها در پارکینگ های مجاز راهنمایی و رانندگی توقیف شده می توانند نسبت به ترخیص آن اقدام کرده به استثناء وسایل نقلیه ای که دارای منع قضائی و شاکی خصوصی است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: بر این اساس مالکان وسایل نقلیه با همراه داشتن مدارک لازم می‌توانند به ستاد ترخیص پلیس راهور استان واقع در ابتدای جاده سراجه جنب تعویض پلاک مراجعه کنند.

//////////////

اعتراف سارقان احشام به ۱۰ فقره سرقت در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری ۴ عضو باند سارقان احشام در قم خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی وقوع سرقت ۵ رأس گوساله از قلعه دامداری روستایی در قم، موضوع در دستور کار تیم تجسس کلانتری ۲۷ حاجی آباد شهرستان قم قرار گرفت و با تلاش مأموران این کلانتری مالخر احشام مسروقه شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی استان دستگیر شد.

وی گفت: نامبرده در تحقیقات پلیس لب به اعتراف گشوده و به دست داشتن ۳ نفر در این سرقت ها اذعان که در ادامه این افراد نیز توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: سپس با انتقال متهمان به پلیس آگاهی استان قم طی تحقیقات تکمیلی به ۱۰ فقره سرقت احشام از دامداری ها در سطح استان اعتراف کردند.

 

سردار آقاخانی تصریح کرد: در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

فرمانده انتظامی استان قم هوشیاری در استفاده از حفاظ و پوشش مناسب برای قلعه های دامداری را ضروری دانست و به شهروندان توصیه کرد: هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.