- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

فرمانده انتظامی استان خبر داد:کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف حدود ۱۰۰ کیلوگرم تریاک، از دستگيري يک متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي تمرکز اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روي عناصر اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر مشخص شد فردي به هويت معلوم قصد دارد مقدار قابل توجهي تریاک را با يک دستگاه خودروي تريلي از کرمان به استان یزد منتقل کند، بنابراین پی گیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه طی تعامل اطلاعاتی و اعلام به پليس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز و سرانجام خودرو تريلي شناسايي، توقيف و متهم دستگير شد.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: در بازرسي بعمل آمده از خودرو توسط مأموران، حدود ۱۰۰ کيلوگرم مواد افیونی از نوع ترياک کشف و نهایتاً متهم نیز به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که یکی از اولویت های اصلی پلیس قم بحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر است، بیان داشت: شهروندان می توانند گزارشات خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس استان قرار دهند.

/////////////////////////

کشف ۵ کیلوگرم هروئین و دستگیری یک نفر قاچاقچی در قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کشف ۵ کیلوگرم هروئین و دستگیری یک نفر قاچاقچی در قم خبر داد.

سرهنگ” صیاد درویشی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پیگیری های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مشخص شد شخصي به هویت معلوم قصد دارد مقاديري مواد مخدر “هروئين” را از یکی از شهرهای همجوار قم به این استان منتقل کند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی، به یکی از محل های ورودی استان اعزام و نامبرده را شناسایی، دستگیر و از داخل کيف مسافرتي وی ۵ کيلوگرم هروئين در قالب ۵ بسته کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم بیان داشت: نهایتاً متهم پس از تشکيل پرونده براي انجام مراحل قانوني تحویل مرجع قضائی استان شد.