فرمانده انتظامی استان خبرداد:کشف ۱۱۹ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۱۹ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: روز گذشته با رصد اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص فردی قصد […]

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۱۹ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: روز گذشته با رصد اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص فردی قصد دارد محموله مواد مخدر را با یک دستگاه خودرو تریلی کشنده از یک استان جنوبی با عبور از محور مواصلاتی استان قم به قزوین منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه ضمن هماهنگی قضائی، مأموران به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

سردار آقاخانی اضافه کرد: سپس طی بازرسی از خودرو تریلی ۸۲ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در قالب ۳۷ بسته مواد مخدر کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

وی ادامه داد: همچنین روز گذشته مأموران پاسگاه سلفچگان یک قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: متهم با ورود به قم قصد داشت محموله ۳۷ کیلوگرمی تریاک را به فروش برساند که حین انجام معامله به همراه خریدار مواد افیونی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار آقاخانی افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف بیش از۱۵۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۵۴ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال انواع کالای قاچاق طی ۷ ماهه گذشته در قم خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در حاشیه  بازدید از کشفیات اخیر اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، با بیان این که در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اولویت اول نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، اظهارداشت: با تلاش و عزم همگانی مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم و استفاده از توان نیروها در بخش های مختلف، بحمدالله در ۷ ماهه گذشته کشفیات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا بسیار قابل توجه بوده است.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران در پلیس آگاهی استان قم طی ۷ ماهه گذشته ۲۵۰ پرونده در رابطه با قاچاق کالا و ارز تشکیل که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته و ۲۶۶ نفر نیز دستگیر که ۱۶درصد افزایش داشته است.

سردار آقاخانی اضافه کرد: در این رابطه ۱۱۵ دستگاه انواع خودرو حامل کالای قاچاق توقیف که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۹ درصد افزایش را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان قم کشفیات مذکور را ۱۵۴ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال دانست و تصریح کرد: این رقم نسبت به سال قبل ۵۵ درصد افزایش داشته است.

سردار آقاخانی در ادامه با اشاره به کشفیات ۲ ماهه اخیر(مهر و آبان ۹۸)، افزود: از ۶ دستگاه کشنده ۴ هزار طاقه پارچه، از یک دستگاه کشنده ۶هزار کتری استیل و لوازم آشپزخانه، از یک دستگاه اتوبوس ۳دستگاه ماشین ظرفشویی، ۶ هزار و ۶۹۰ قطعه لوازم جانبی گوشی تلفن همراه و ۸ هزار بطری انواع نوشیدنی و از یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مخصوص حمل روغن سوخته ۲ هزار و ۸۲۵ ثوب کاپشن، ۳ هزار و ۱۴۳ بطری نوشیدنی و ۲ هزار و ۸۰۰ لیوان فرانسوی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه روند تشدید مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز در سال جاری ادامه خواهد داشت، اظهارداشت: اغلب کالاهای کشف شده از استان های جنوبی بارگیری و حمل می شدند.