- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

فرمانده انتظامی استان:شهدا سمبل مقاومت و آزادگی هستند

فرمانده انتظامی استان قم  گفت: شهدا سمبل مقاومت و آزادگی هستند و اگر جانفشانی این عزیزان نبود امروز استقلال و آزادی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار ” کاظم مجتبایی” در دیدار دو تن از خانواده های شهید ” ذیبح الله صمدی ” و ” عبدالعلی نوروز بیگی”، اظهار داشت: افتخار پرسنل نیروی انتظامی این است که در خدمت مردم بخصوص خانواده های شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس باشند.

وی افزود: تجلیل و تکریم از خانواده شهدایی والامقامی كه با گذشتن از جان خود اقتدار و امنیت را به ما هدیه كردند، وظیفه همه آحاد مختلف مردم است.

سردار مجتبایی ادامه داد: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آرمان‌های شهدا را زنده نگاه داریم تا بتوانیم شاهد برقراری امنیت پایدار در جامعه باشیم.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر ترویج تفکرات شهدا به نسل جدید اضافه کرد: شهدا سمبل مقاومت و آزادگی هستند و اگر جانفشانی این عزیزان نبود امروز استقلال و آزادی نداشتیم.

وی بیان داشت: از برکت این خون شهیدان است که امروز شاهد یک امنیت پایدار در منطقه هستیم و کشور جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به عنوان یک از باثبات ترین کشورها در بعد امنیت در سطح جهان شناخت می شود.

سردار مجتبایی ابراز داشت: این امنیت مایه تلاش و از خودگذشتگی مردانی بی ادعایی بود که در این راه شهادت را به جان خریدند و ما باید از بزرگی این افراد درس زندگی یاد بگیریم .

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهیدان باعث ارتقاء روحیه ی خدمتی می شود و همین امر سبب خدمت رسانی هرچه مطلوب تر پلیس به شهروندان خواهدشد.

سردار مجتبایی در پایان تصریح کرد: شهدا مایه آبرو و جزء افتخارات این نظام اند و سند جمهوري اسلامي ايران با خون شهدا قطعي شده و این شهیدان برگ های زرین این انقلاب هستند.

گفتنی است، شهید “نوروزبیگی” در حمله ناجوانمردانه ی عراق به ایران اسلامی  در روز ۶ خرداد  ۱۳۶۲ در منطقه ی ماهشهر –آبادان  دعوت حضرت دوست را لبیک گفت و شهید ” ذبیح الله صمدی” نیز در روز ۲۹ تیرماه سال ۱۳۶۲ در پایگاه “زندی فر آذربایجان” در درگیری با ضد انقلاب به یاران گلگون کفن خویش ملحق شد.