- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

فرمانده انتظامي استان: شهداء گرانقدر اسطوره و الگوي جامعه هستند

فرمانده انتظامي استان در ديدار خانواده معظم شهيد ” ابراهيم رشيد” از شهداي مدافع حرم، تاکيد کرد: شهداء اسطوره و الگوي جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “کاظم مجتبايي” فرمانده انتظامي استان به همراه به همراه حجت الاسلام “موجاني” رئيس عقيدتي سياسي اين فرماندهي و همچنين معاون هماهنگ کننده، معاون نيروي انساني و معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم با خانواده شهيد مدافع حرم “ابراهيم رشيد” ديدار کردند.

فرمانده انتظامي استان قم در اين ديدار با بيان اين که شهيد “رشيد” بارقه الهي است، تصريح کرد: وقتي انسان در عمر با برکت خود به جايگاهي مي رسد که ايثارگر و فداکار بوده و الگو قرار مي گيرد و همسري انتخاب مي کند که در جهاد، ايثارگري، دفاع از ولايت و دفاع ارزش هاي ديني و انقلابي پيشگام و فداکار است و فرزندان مومن، متدين، انقلابي و ولايت مداري را تربيت مي کند که در همه صحنه هاي نظام و انقلاب پيشتاز و پيشگام هستند چيزي جز شهادت اجر فداکاري، ايثارگري، بزرگ منشي و مجاهدت نيست.

وي گفت: هيچ کس جاي شهيد رشيد را پر نمي کند، کسي که از همه فضايل اخلاقي مانند ازخودگذشتگي، ولايت پذيري و انقلابي بودن برخوردار بود و وجودش را براي انقلاب اسلامي، ولايت و دفاع از حريم حرم فدا کرد.

سردار مجتبايي افزود: بعيد است دنيا چنين اسطوره و شخصتي را به خود ببيند، وقتي خداوند مشتري جان هاست جاي کسي با اين عظمت در دنياي کوچکي که سراسر تباهي و فساد است اين جا نبوده بلکه لياقت دارد در جوار رحمت الهي و در کنار سيد الشهدا و اولياء الله باشد بنابراين غير از تبريک هيچ مفهوم ديگري نمي تواند براي ما قابل قبول باشد.

فرمانده انتظامي استان قم گفت:خداوند را شاکريم که چنين اسطوره و افرادي را در جامعه براي بشريت و الگو گرفتن همه انسان ها خلق مي کند تا همگان به خودشان آمده و درس بگيرند.