فرمانده انتظامی قم خبرداد:کشف ۹۵۶ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۵۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس های مبارزه با مواد مخدر استان قم و غرب استان تهران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پیگیری های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب […]

فرمانده انتظامی استان از کشف ۹۵۶ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس های مبارزه با مواد مخدر استان قم و غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پیگیری های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر تریاک مشخص شد، رابط یک باند قاچاق مواد مخدر مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از یک استان جنوبی کشور به قم منتقل و در سوله ای در یکی از جاده های روستایی نگهداری می کند.

وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله ضمن هماهنگی قضائی، تیم مشترکی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و غرب تهران به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در این رابطه یک دستگاه خودروی پژو پارس در یکی از میادین شهر قم شناسایی و مأموران به تعقیب نامحسوس خودرو موصوف تا محل دپو مواد مخدر پرداختند.

سردار آقاخانی گفت: سرانجام مأموران متهم را که قصد بارگیری مواد مخدر در خودرو پژو و خروج از سوله را داشت دستگیر و طی بازرسی از داخل سوله و خودرو مذکور در مجموع حدود ۹۵۶ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در قالب ۹۱ بسته کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پی گیری برای دستگیری سایر متهمان احتمالی ادامه دارد.