- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

فاز ۲ پروژه بهسازی خیابان ارم در سال آینده اجرا می شود

شهردار منطقه ۷ قم از اجرای فاز ۲ پروژه بهسازی خیابان ارم در سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،علیرضا اقبالیان در مورد اجرای پروژه بهسازی خیابان ارم، گفت: با تلاش شبانه روزی پرسنل منطقه هم اینک پیاده راه خیابان ارم افتتاح شده است و کاشت درختچه های فضای سبز و پایه‌های روشنایی نیز در حال انجام است؛ بخش سواره رو این پروژه با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و رونق کسب‌ و کار کسبه در این ایام، فعلا متوقف شده و شست و شو پاکسازی قسمت های بتن ریزی شده، به طور کامل انجام شده است، تا اختلالی در کسب‌ و کار و عبور و مرور شهروندان در این محدوده وارد نشود.
شهردار منطقه ۷ قم درمورد پروژه های آینده برای گسترش اطراف حرم، اظهار داشت: پروژه های آینده در قالب بودجه به شورای اسلامی شهر ارسال شده است. در سال آینده فاز ۲ پروژه بهسازی خیابان ارم به سمت خیابان چهارمردان و چهار راه شهدا انجام می‎شود و منتظر تصویب بودجه این طرح هستیم.
اقبالیان در مورد طرح دیوار سبز در بلوار زائر، گفت: این طرح ۲ قسمت دارد که در قسمت خیابان صفائیه و همچنین به سمت خیابان دادگستری این طرح اجرایی شده است، اما در بخش هایی نیز به دلیل برخورد با مسیر انتقال فضولات کشاورزی که از مسیر رودخانه عبور می کند با مشکل مواجه شدیم که با احداث سازه های جدید امکان اجرای طرح در این بخش نیز به وجود آمده است.
وی ادامه داد: البته به دلیل تفاوت زمانی در اجرای این طرح، پوشش گیاهی دیوار سبز در سمت مصلی و بلوار شهید منتظری کامل تر بوده و نمود بهتری دارد ولی در بخش هایی که اخیرا انجام شده شاهد سرسبزی کمتری هستیم که برای جبران آن مجبور به استفاده از پوشش گیاهی دیگری شدیم؛ در آینده با رفع مشکلات، شاهد پوشش گیاهی یکدست این طرح خواهیم بود که جلوه زیبایی را به محدوده بلوار زائر خواهد داد.
منبع خبر: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم