فاز اول شهربازی بوستان غدیر تا پایان سال افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: فاز اول شهربازی بوستان غدیر تا پایان سال افتتاح می‌شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  شهرنیوز، پیام جوادیان با بیان اینکه اقدامات خوبی از سال ۹۴ در زمینه توسعه فضای سبز پایه‌گذاری شده که به مرور به ثمر می‌نشیند، اظهار کرد: سه […]

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: فاز اول شهربازی بوستان غدیر تا پایان سال افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  شهرنیوز، پیام جوادیان با بیان اینکه اقدامات خوبی از سال ۹۴ در زمینه توسعه فضای سبز پایه‌گذاری شده که به مرور به ثمر می‌نشیند، اظهار کرد: سه شهربازی بزرگ در شهر قم در حال پیگیری است که نخستین آن شهربازی بوستان غدیر است که در حال ساخت بوده و اگر سال گذشته به افزایش قیمت نخورده بودیم قطعا تا امروز افتتاح شده بود.

وی گفت: در حال حاضر مراحل ساخت تجهیزات شهربازی در حال انجام است و پیمانکار با شهرداری مشارکت کرده تا بتواند این شهربازی مدرن را راه‌اندازی کند و امیدواریم تا پایان سال فاز نخست این شهربازی افتتاح شود.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه یک شهربازی نیز در بوستان علوی در حال تجهیز است افزود: این شهربازی مشکلاتی داشت که حل شده و تا پایان سال راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: شهربازی شاهد نیز در میدان ۷۲ تن در اختیار موسسه کوثر بود که در این اواخر دچار مشکلاتی شده بود و دستگاه‌ها استاندارد نبود و نیاز به به‌روز رسانی داشتند؛ سال گذشته تجهیزات غیراستاندارد جمع‌آوری شد و معاونت سرمایه‌گذاری شهرداری در حال مذاکره با سرمایه‌گذاران هستند تا بتوانند شهربازی مدرنی را در این محل احداث کنند.