- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

غسالخانه در جشنواره استانی تئاتر به روی صحنه می‌رود

نمایش “غسالخان” نوشته بابک غلامی به کارگردانی رضا جعفری، تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم عصر چهارشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۸ در جریان برگزاری بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر قم به روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نمایش “غسالخان” نوشته بابک غلامی به کارگردانی رضا جعفری، تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قم عصر چهارشنبه ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۸ در جریان برگزاری بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر قم به روی صحنه می‌رود. غسال‌خان یکی از هفت نمایشی است که  از میان ۲۰ اثر نمایشی متقاضی حضور در این جشنواره، برای اجرای عمومی و رقابت در بخش مسابقه‌ی جشنواره، انتخاب شده‌است. غسال‌خان داستان قیام ستارخان سردار بزرگ مشروطه‌خواه ایرانی در سال ۱۳۲۶ بر علیه حکومت محمدعلی شاه است.

این نمایش که تمامی عوامل آن را هنرجویان کارگاه اولین تجربه تشکیل می‌دهند روز ۲۲ آبان ماه در دو نوبت و از ساعت ۱۶ و ۱۸ در پلاتو ماه به نشانی خیابان خاکفرج، فرهنسگرای جوان به روی صحنه می‌رود. علاقمندان برای تماشای این اثر یا دیگر آثار جشنواره استانی تئاتر قم می‌توانند از طریق وبسایت www.bilitama.com اقدام به خرید بلیط کنند.