عملکرد دولت در اجرای قانون منع بکارگیری افراد بازنشسته قابل تقدیر است

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در دیدار با سرپرست استانداری قم با اشاره به اهمیت استفاده از تجربه افراد بازنشسته در کنار بکارگیری نیروهای جوان، اظهار کرد: عملکرد دولت در اجرای قانون منع بکارگیری افراد بازنشسته قابل تقدیر است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با سید […]

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در دیدار با سرپرست استانداری قم با اشاره به اهمیت استفاده از تجربه افراد بازنشسته در کنار بکارگیری نیروهای جوان، اظهار کرد: عملکرد دولت در اجرای قانون منع بکارگیری افراد بازنشسته قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با سید محمد رضا هاشمی سرپرست استانداری قم در حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) ضمن بیان توفیق خدمت در قم که حرم اهل بیت است، اظهار داشت: ضروری است تا با تمام توان برای انجام وظایف کار کنید و در حیطه اختیارات برای اجرای طرح ها و برنامه های توسعه استان اقدام کنید.

وی به اهمیت کار برای شهر قم اشاره و اضافه کرد: شهر قم دارای حرمت است و تمام دولت ها در طول انقلاب با هر رویکردی به قم توجه ویژه ای داشته اند.

آیت الله سعیدی با تقدیر از عملکرد رئیس جمهور در اجرای قانون منع بکارگیری نیروهای بازنشسته، تصریح کرد: این اقدام به معنای کنارگذاشتن نیروهای باسابقه نیست بلکه باید در کنار میدان دادن به نیروهای جوان از سوابق افراد باتجربه نیز بهره برد.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها)  با تقدیر از فعالیت سید مهدی صادقی استاندار سابق قم گفت: ایشان با حوصله و متانت نظرهای خویش را در حوزه های مختلف اعلام می کردند و از خدمات  ایشان در عرصه های مختلف تقدیر می کنیم.

 سید محمد رضا هاشمی سرپرست استانداری قم نیز در این دیدار با بیان اینکه شهر مقدس قم خاستگاه انقلاب اسلامی است اظهار داشت: از توصیه ها و سفارش بزرگان دین و مراجع تقلید در مدت زمان فعالیت خویش بهره مند خواهم شد.

وی افزود: در دوره مدیریت سید مهدی صادقی استاندار سابق قم وفاق و صمیمیت در استانداری قم و استان برقرار بود که همه ي مسئولان استان نيز بايد براي استمرار آن تلاش كنند.