- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

عدم توجه به جلو راننده پراید یک کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم از وقوع یک فقره تصادف فوتی در قم خبر داد و گفت: متاسفانه بر اثر این حادثه یک نفر عابر پیاده جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ ” علی حسن قیصری” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت:  شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک نفر عابر پیاده در ۷۵ متری عمار یاسر قم، بلافاصله گشت تصادفات برای بررسی در محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه یک نفر عابر پیاده بر اثر شدت ضربه وارده از سوی راننده سواری پراید در دم فوت کرد.

سرهنگ قیصری تاکید کرد: یکی از اصلی ترین علت تصادفات در شهر قم، عدم توجه رانندگان به جلو است که می بایست حین رانندگی توجه به جلو و جوانب آن را داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان قم خاطرنشان کرد: مهمترین علت حواس پرتی رانندگان مکالمه با تلفن همراه،صحبت کردن با سرنشینان و خوردن و آشامیدن است.

 

/////////////////////////////////

 

کشف بیش از ۱۴ کیلوگرم تریاک در قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کشف بیش از ۱۴ کیلوگرم تریاک در قم خبر داد.

سرهنگ “صیاد درویشی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان البرز مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با کامیون، محموله مواد افیونی را از یک استان جنوبی و با عبور از حوزه استحفاظی قم به البرز منتقل کند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم افزود: سپس طی هماهنگی های قضائی، مأموران به محل های مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ درویشی ادامه داد: در نهایت طی بازرسی از کامیون ۱۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در قالب ۴ بسته کشف و متهم تحویل مقام قضائی استان شد.