طلسم بی مدالی در بانوان تکواندو قم شکسته شد

در اواخر سال ۹۴ شش ماهه اول مدیریت خا نم یقینی بانوان قم اولین مدال طلای جوانان آزاد کشور و همچنین در هفته گذشته اولین مدال قهرمانی کشوری جوانان را توسط خانم فرناز امینی کسب نمودند. به گزارش گروه ورزش پایگاه خبری رهپویان قم ، تکواندو بانوان قم چند وقتیست روند  رو به صعود خود […]

در اواخر سال ۹۴ شش ماهه اول مدیریت خا نم یقینی بانوان قم اولین مدال طلای جوانان آزاد کشور و همچنین در هفته گذشته اولین مدال قهرمانی کشوری جوانان را توسط خانم فرناز امینی کسب نمودند.

به گزارش گروه ورزش پایگاه خبری رهپویان قم ، تکواندو بانوان قم چند وقتیست روند  رو به صعود خود را طی می کند.برنامه های جدید و متنوع از سوی نایب ریس سابق هیات تکواندو بانوان ، اولین و بزرگترین میزبانی برگزاری آزمون کشوری دان ۳ و ۴ با حضور ۶۲۰ تکواندو کار از سراسر کشور و همچنین حضور قهرمان جهان در بخش پومسه بانوان خانم نسترن ملکی ،جهت رشد پومسه رو ها که شایان ذکر است که تیم پومسه بالای ۳۱ سال بانوان ما امسال تا کنون بر روی سکو بوده است در این روزها کسب اولین مدال در مسابقات جوانان کشور و بالا بودن رنکینگ تیم جوانان از عملکرد بالا و رزومه پرنگ خانم یقینی در بخش مدیریت بانوان می باشد.
اما متاسفانه به تازگی خبر از رفتن این نایب ریس جوان و پر کار این هیئت  به گوش میرسد.
در سال نودو چهار که نایب رییس وقت بانوان تکواندو خانم فرشته کریمی مهر بنابر دلایلی برکنار ویاخدا حافظی کرد و خانم مریم یقینی به عنوان نایب ریس جدید معرفی شد.اما باری دیگر بعد از گذشت دو سال مجددا به همین نتیجه رسیدند که نایب ریس کنونی نیز هم سو نمی باشد. و هم اکنون در پی این هست که شخص جدیدی را که هم سو و هم راه مدیریت وی می باشد رابه عنوان نایب ریس هیات بانوان معرفی نماید .امیدواریم این جابه جایی ها تزلزلی در جایگاه نایب ریسی بانوان ایجاد نکرده و آسیبی به پیشرفت و صعود چشم گیری که این اواخر دیده میشد زده نشود.

نگارنده براي روشن شدن افكارعمومي دربخش تكواندو كاران از آقاي جمشيدي رييس محترم  هيات تكواندو يك سوال مينمايد: از نظر شما معيارهاي هم سو وهمراه بودن چه چيزهايي ميتواند باشد كه دو نائب رييس اين معيارهارا نداشتند؟
آيا فكرنميكنيد نفر بعدي هم باشما هم سو نباشد؟

البته این حق طبیعی هر رئیسی که مصالح زیر مجموعه خود را در نظرگرفته وبه تبع آن اقدام به ایجاد تغییر وتحول بنماید،اما برای پاسخ به ابهامات موجودی که در اثر این جابه جایی ها صورت گرفته،از آن مجموعه محترم درخواست روشنگری در این زمینه هستیم.

این پایگاه خبری آمادگی کامل دارد تا پاسخ رييس محترم هيات تكواندو استان قم را در همین بخش درج نماید.