- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی به مناسبت ایام گرامیداشت دهه فجر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی به مناسبت ایام گرامیداشت دهه فجر به مدت یک هفته در قم اجرایی می شود .

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “حسن قیصری” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام خبر فوق، اظهارداشت: به مناسبت دهه گرامیداشت فجر مالکان موتورسیکلت هایی که وسیله نقلیه آن ها در پارکینگ های راهنمایی و رانندگی توقیف شده است می توانند نسبت به ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند .

وی اضافه کرد :ترخیص موتورسیکلت های توقیفی در این طرح با تسهیلات ویژه و از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه به مدت یک هفته در قم اجرایی می شود.

به گفته رئیس پلیس راهور استان قم، این طرح ترخیص شامل موتورسیکلت هایی که با دستور قضائی توقیف شده و همچنین موتورسیکلت های فاقد پلاک و پلاک مخدوش نمی شود .

 

//////////////////////

 

مشارکت پلیس قم در نمایشگاه شکوه ۴۰ ساله

نمايشگاه دستاوردهاي ۴۰ ساله انقلاب اسلامي با عنوان نمایشگاه شکوه ۴۰ ساله با مشارکت  فرماندهی انتظامی استان قم برپا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، معاون اجتماعی و سخنگوی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: این نمایشگاه با شرکت دستگاه های مختلف استان در محل مصلی قدس قم افتتاح شد.

سرهنگ ” مهرداد حاجی زاده” با دعوت شهروندان به بازدید از این نمایشگاه، افزود: در این نمایشگاه غرفه ای نیز به فرماندهی انتظامی استان اختصاص داده شده که در آن توانمندي ها و خدمات يگان‌هاي انتظامي در حوزه‌ برقراري نظم و امنيت، معرفي شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: مقرر است روسای پلیس آگاهی و فتا از ساعت ۰۹۳۰ الی ۱۰۳۰ روز دوشنبه و روسای پلیس امنیت عمومی، نظارت بر اماکن عمومی، مهاجرت و گذرنامه از ساعت ۰۹۳۰ الی ۱۰۳۰ روز سه شنبه و معاون وظیفه عمومی و فرماندهی انتظامی شهرستان قم از ساعت ۰۹۳۰ الی ۱۰۳۰ روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷ با حضور در این غرفه به سوالات و دغدغه های بازدید کنندگان در حوزه مسئولیت خود پاسخگویی کنند.