- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

ضرورت استفاده از مشارکت بازنشستگان در ارگان‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ضرورت استفاده از مشارکت بازنشستگان در ارگان‌ها، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد بازنشستگان احساس بی‌توجهی کنند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، عبدالله جلالی در جشن شکرانه خدمت شهرداری قم، با بیان اینکه بازنشستگان مخزن اسرار و اطلاعات یک ارگان هستند، گفت: این قشر سال‌های سال زحمت می‌کشند و جوانی خود را خرج می‌کنند و تجربه به دست می‌آورند و به مردم خدمت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نامگذاری ۲۵ ذی‌الحجه به عنوان روز تکریم خانواده و بازنشستگان، گفت: این نشان‌دهنده اهمیت جایگاه خانواده است که روزی به این عنوان نامگذاری شده است.

جلالی با اشاره به انتظارات بازنشستگان، تصریح کرد: حداقل انتظار یک بازنشسته این است که دیده شود و بعد از اتمام دوره خدمت به فراموشی سپرده نشود.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از مشارکت بازنشستگان در ارگان‌ها، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد بازنشستگان احساس بی‌توجهی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر ضرورت پرداخت به موقع پاداش بازنشستگی، گفت: صندوق بازنشستگی و سازمان تامین اجتماعی هم باید بدانند که کارهایی باید انجام دهند تا جایگاه بازنشسته همواره در جامعه در نظر گرفته شود.

جلالی بیان کرد: در تمام دنیا بازنشستگان بیشترین جایگاه و احترام را دارند؛ در حالی که بازنشسته در کشور ما شرایطی برای آن به وجود می‌آید که احساس تنهایی می‌کند و این در کنار دغدغه معیشت مشکلات زیادی را برای وی به وجود می آورد.