ضرورت آگاه سازي مردم در بستر فضاي مجازي

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان رواج شبکه های اجتماعي جدید بدون حد و مرز اخلاقی را از عوامل اصلي بروز آسيب هاي اجتماعي دانست و بر ضرورت آگاه سازي مردم تاکيد کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ” مهرداد حاجي زاده” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به استفاده […]

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان رواج شبکه های اجتماعي جدید بدون حد و مرز اخلاقی را از عوامل اصلي بروز آسيب هاي اجتماعي دانست و بر ضرورت آگاه سازي مردم تاکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ” مهرداد حاجي زاده” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به استفاده روزافزون مردم از شبکه های اجتماعی بر ضرورت اهميت فرهنگ سازی در اين حوزه و استفاده صحيح از فضاي مجازي تاکيد کرد.

وي با بيان اين که ذائقه مردم با تغييراتي کلی مواجه شده به سير صعودي افزایش استفاده از تلفن همراه اشاره کرد و گفت: از اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ شبکه های اجتماعی وارد دنیای مجازی شدند که با بالا رفتن تب استفاده از آنها و آزادی عمل کاربران نه تنها با رشد و استفاده کاربران مواجه شد بلکه تاثیر زیادی در کاهش آمار استفاده از تلفن همراه و ارسال پیامک داشت.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم رواج شبکه های اجتماعي جدید بدون حد و مرز اخلاقی را از عوامل اصلي بروز آسيب هاي اجتماعي دانست و گفت: پلیس ضمن تاکيد بر لزوم استفاده از شبکه اجتماعی داخلی، خود نيز در زمينه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي اقدام به ایجاد کانال ارتباطي در پیام رسان سروش براي اطلاع رسانی دقیق و به موقع کرده است.

سرهنگ حاجي زاده افزود: اهم فعاليت ها در کانال خبری پلیس در اين پیام رسان بکار گیری منابع تخصصی براي آگاه سازی مردم در زمینه های دانستنی های حقوقی، پیام مشاور، خانواده، فرزند پروری، نکات پیشگيری از سرقت، فیلم های آموزشی، اخبار روز، پاسخ به شایعات علي الخصوص راجع به عملکرد پلیس و . . . بوده وامید است که با راه اندازی این بستر بیش از پیش بتوانیم ارتباطی نزدیکتر با مردم عزیز داشته باشیم .