ضرورت آشنايي مسئولان با قوانين اجرايي جهت ارتقاء خدمات به شهروندان

استاندار قم در ديدار اعضاي شوراي اسلامي استان قم بر ضرورت آشنايي مسئولان با قوانين اجرايي جهت ارتقاء خدمات قابل ارائه به شهروندان تاكيد كرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در اين ديدار با اشاره به حضور افراد باسابقه در كنار منتخبين جوان […]

استاندار قم در ديدار اعضاي شوراي اسلامي استان قم بر ضرورت آشنايي مسئولان با قوانين اجرايي جهت ارتقاء خدمات قابل ارائه به شهروندان تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در اين ديدار با اشاره به حضور افراد باسابقه در كنار منتخبين جوان مردم قم در شوراي اسلامي استان قم اظهار داشت: اميدواريم شاهد افزايش انگيزه و كارايي اين شورا در دوره ي پيش رو باشيم.

وي با تاكيد بر پايبندي صرف اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا بر پيمان خود با مردم و پيگيري خواسته هاي بحق ايشان افزود: همه ي مسئولان استان موظفند بدور از هرگونه نگاه جناحي و گروهي براي ارائه ي خدمات به مردم تلاش نمايند.

استاندار قم در ادامه آشنايي با قوانين اجرايي را در راستاي مديريت و نظارت اجراي پروژه ها امري ضروري دانست و گفت: بايستي در مسير نيل به اهداف از تجربيات موفق سايرين و نيز از مشاوره ي دستگاه هاي نظارتي استان استفاده شود.

صادقي خاطرنشان كرد: مسئولان استان در رده هاي مختلف بايد خود را در معرض نقد مردم قرار  دهند تا ارائه ي خدمات با سرعت و دقت بيشتري انجام شود.

رئيس و دبير كانون كارآفريني استان قم منصوب شدند
استاندار قم در احكام جداگانه اي، آقايان حميدرضا عالمي آراني و حميدرضابيدگلي را به ترتيب به عنوان رئيس و دبير كانون كارآفريني استان قم منصوب كرد.
در حكم سيد مهدي صادقي استاندار قم خطاب به افراد ياد شده آمده است:در اجراي ماده ۹ دستورالعمل تشكيل كانون كارآفريني استان ها(نامه شماره
۱۷۰۳۶۸ مورخ ۱۱/۹/۱۳۹۳ وزير محترم تعاون، كار و رفاه اجتماعي به استانداران سراسر كشور) و با عنايت به انتخابات انجام شده در چهارمين جلسه هيئت امناي كانون كارآفريني استان مورخ ۴/۷/۹۶، به موجب اين ابلاغ به مدت دو سال به عنوان رئيس و دبير كانون كارآفريني استان قم تعيين مي شويد.
اميد است با استعانت از خداوند متعال نسبت به تحقق وظايف مندرج دردستورالعمل ابلاغي و انجام امور محوله موفق و پيروز باشيد.