ضربه شست پلیس به متخلفان:دستگیری سارقان به عنف نوجوان در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۲ سارق به عنف نوجوان در استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، “سرهنگ مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: درپي وقوع چندين فقره سرقت به عنف موتورسيکلت، گوشي تلفن همراه و قطعات موتورسيکلت درسطح حوزه استحفاظي کلانتری ۲۸ […]

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری ۲ سارق به عنف نوجوان در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، “سرهنگ مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اظهار داشت: درپي وقوع چندين فقره سرقت به عنف موتورسيکلت، گوشي تلفن همراه و قطعات موتورسيکلت درسطح حوزه استحفاظي کلانتری ۲۸ شهر قائم موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با برنامه ريزي و اجراي طرح پيشگيرانه به صورت محسوس و نامحسوس اقدام به گشت زني هدفمند و شناسايي نقاط آلوده شد.

سرهنگ جعفریان ادامه داد: با انجام یکسری اقدامات پلیسی، هویت و مخفیگاه دو نفر سارق نوجوان تبعه خارجی که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت می کردند، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضائی و طی یک اقدام غافلگیرانه با ورود به مخفیگاه سارقان هر دو متهم دستگیر شدند.

سرهنگ جعفریان بیان داشت: متهمان به مقر انتظامی دلالت و در تحقيقات تکمیلی به بزه انتسابي و همچنین به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت مغازه، موتورسيکلت و قطعات متعلقه و گوشي تلفن همراه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: سارقان به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی و صدور قرار مناسب به مراجع قضائی استان تحویل شدند.