صفحات غير اخلاقي در اينستاگرام برای کلاهبرداری است

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم گفت: کلاهبرداران اينترنتي با جعل صفحات پربازديد در شبکه هاي اجتماعي با هدف جذب مخاطب و افزايش اعضاء و دنبال کننده، از افراد کلاهبرداري مي کنند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “علی موالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، از دستگیری فردی خبر […]

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم گفت: کلاهبرداران اينترنتي با جعل صفحات پربازديد در شبکه هاي اجتماعي با هدف جذب مخاطب و افزايش اعضاء و دنبال کننده، از افراد کلاهبرداري مي کنند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “علی موالی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، از دستگیری فردی خبر داد که وی جهت بالا بردن فالوور چندین صفحه غیر اخلاقی ایجاد کرده و پست­ های آن منتسب به شخص دیگری بود که تبلیغات سایت های شرط بندی و قمار را انجام می داد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم گفت: کلاهبرداران اينترنتي با جعل صفحات پربازديد در شبکه هاي اجتماعي با هدف جذب مخاطب و افزايش اعضاء و دنبال کننده، از افراد کلاهبرداري مي کنند.

وی تصریح کرد: کلاهبرداران جهت افزایش فالوور، صفحات غیر اخلاقی در اینستاگرام ایجاد که متاسفانه برخی شهروندان طعمه این افراد شده و متضرر می شوند.

سرهنگ موالی گفت: پليس فتا از کاربران درخواست دارد تا گزارشات خود را از طريق سايت پليس فتا به آدرسCyberpolice.ir لينک ثبت گزارشات مردمي به این پليس اعلام کنند.

//////////////////////////

 

یک کشته یک مجروح؛ حاصل برخورد پژو ۴۰۵ با تريلر کشنده در قم

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه تریلر کشنده در قم خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه راننده پژو فوت و سرنشین خودرو به شدت مجروح شد.

سرهنگ “مختار پناهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: شب گذشته برابر اعلام مرکز پیام مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در جاده اراک ۵ کيلومتري سلفچگان بلافاصله مأموران پلیس راه استان به محل مذکور اعزام شدند.

وی گفت: بر اثر این حادثه یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه تریلر کشنده برخورد کرده که با حضور عوامل اورژانس راننده ۲۸ ساله و سرنشین ۱۹ پژو ۴۰۵ ، به علت شدت جراحات به بیمارستان امام رضا (ع) قم منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم افزود: متاسفانه راننده پژو علی رغم تلاش پزشکان این بیمارستان بر اثر خونریزی داخلی فوت کرد.

سرهنگ پناهی علت حادثه را برابر نظر کارشناسان حاضر در صحنه تصادف، عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده پژو اعلام کرد.