صعود موفقیت‌آمیز کوهنوردان آبفای قم به بام ایران

دبیر کمیته ورزش شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: تیم کوهنوردی آبفای قم با شعار «سازگاری با کم آبی»به قله دماوند بلندترین کوه ایران با ارتفاع ۵۶۷۰ متر صعود کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، سعید عباسی با اشاره به صعود تیم […]

دبیر کمیته ورزش شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: تیم کوهنوردی آبفای قم با شعار «سازگاری با کم آبی»به قله دماوند بلندترین کوه ایران با ارتفاع ۵۶۷۰ متر صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، سعید عباسی با اشاره به صعود تیم کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب استان قم به بلندترین قله ایران اظهار داشت: این صعود به سرپرستی محمداشعری از مربیان فدراسیون کوهنوردی و طی ۶ ساعت به طول انجامید.

وی یادآور شد: دکتر صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز تیم کوهنوردی آبفای قم متشکل از آقایان جاسب زنگنه، جواد خوش لقا، ناصر رضایی پور و رضا غفاری را در این صعود همراهی کرد.

دبیر کمیته ورزش شرکت آب و فاضلاب استان قم خاطرنشان کرد: کوهنوردان صعود به قله دماوند را از ساعت ۴ صبح روز جمعه آغاز کردند و پس از طی مسیر ساعت ۱۱ صبح به قله دست یافتند.

وی ابراز داشت: تیم کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب تاکنون صعود موفقیت آمیز به قله برف انبار، علم کوه، شهباز، توچال و ویلی‌جیا داشتند و صعود به سبلان جزو برنامه های این تیم است.