- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

شورای پنجم در اختصاص بودجه ۹۷ نگاه واقع‌بینانه داشت

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت:یکی از مسائل بسیار مهم، نگاه واقع‌بینانه شورای پنجم در تخصیص بودجه سال ۱۳۹۷ با توجه به شرایط اقتصادی کشور بود.

به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم، عبدالله جلالی در شصتمین جلسه رسمی علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری و شورای پنجم صرفاً و تنها به یک حوزه از فعالیت‌ها اختصاص پیدا نکرد و تلاش شد در تمام حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، ورزشی و… فعالیت صورت گیرد و یک نگاه همه جانبه و متوازن وجود داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: روحیه تلاش‌گری، همدلی و وفاق میان اعضای شورا با یکدیگر، اعضای شورا با شهرداری و مجموعه مدیریت شهری با مدیران استانی از دیگر نکاتی است که در یک سال اخیر کاملا مشهود بود.
جلالی ادامه داد: یکی از مسائل بسیار مهم، نگاه واقع‌بینانه شورای پنجم در تخصیص بودجه سال ۱۳۹۷ با توجه به شرایط اقتصادی کشور بود و ما سعی کردیم یک نگاه کاملا واقع‌بینانه داشته باشیم.
وی عنوان کرد: یکی دیگر از نکات مهم شورای پنجم برگزاری مستمر جلسات غیر علنی، رسمی علنی، کمیسیون‌های تلفیق و سایر جلسات بود، همچنین شورای پنجم در نخستین سال از فعالیت خود شعار حمایت از مردم و پشتیبانی از شهرداری را سرلوحه امور قرار دارد و فکر می‌کنم که به این شعار پایبند بودیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: متاسفانه شورای پنجم به میزانی که تلاش کرد، در امر اطلاع‌رسانی موفق نبود، چراکه بحث‌های شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی در همه ابعاد را در نظر داشتیم که امیدواریم در سال دوم با سیاست‌هایی که داریم این بخش را پویاتر کنیم و در این بخش نیز حق مطلب ادا شود.
جلالی ضمن تشکر از مجموعه مدیریت شهری و شهرداری، گفت: از طرف مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر از شهروندان و مردم شهر مقدس قم که در پروژه‌ها و بخش‌های مختلف مشارکت داشتند و در برخی مواقع کاستی‌ها را تحمل کردند تشکر می‌کنم، همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر قم برای تلاش‌هایی که داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدواریم بتوانیم در سال دوم نیز موفق عمل کنیم.

منبع خبر:شهر نیوز