شهرداری قم‌ برای توسعه فضاهای ورزشی به حمایت‌های قضایی نیاز دارد

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: تسطیح و بهسازی زمین های راکد موجود در برخی مناطق قم و تبدیل آنها به فضاهایی مناسب برای ورزش و بازی بدون حمایت‌های قضایی امکان پذیر نیست. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، ابوالقاسم مقیمی در جلسه شورای ورزش همگانی قم در تالار امام جواد […]

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: تسطیح و بهسازی زمین های راکد موجود در برخی مناطق قم و تبدیل آنها به فضاهایی مناسب برای ورزش و بازی بدون حمایت‌های قضایی امکان پذیر نیست.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، ابوالقاسم مقیمی در جلسه شورای ورزش همگانی قم در تالار امام جواد (ع) استانداری، اظهار داشت: شهرداری قم تاکنون چند بار برای آماده‌سازی این زمین‌ها به منظور استفاده‌های ورزشی و تفریحی عموم شهروندان اقدام نموده ولی با شکایت مالکان مواجه شده‌ است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم بیان داشت: برغم هزینه ای که شهرداری برای بهسازی انجام داده، تنها در یک مورد ۱۰۰ شکایت از آن صورت گرفته و ناچار به پرداخت خسارت شده‌ است.

مقیمی یادآور شد: به تازگی در محله دروازه ری در منطقه یک شهرداری، حمام ویرانی را مسطح نموده ایم و اکنون به مکان مناسبی برای بازی و سرگرمی کودکان تبدیل شده، و اگر حمایت های قضایی را داشته باشیم، بیش از پیش این کارها را انجام خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان برخی درخواست‌ها از مسئولان این استان، گفت: شهرداری به تنهایی توانایی تامین وسایل و تجهیزات ورزشی را ندارد و دولت باید آن را پشتیبانی نماید.

مقیمی اضافه کرد: در سال جاری شهرداری قم‌ فقط برای تهیه تجهیزات پارکی ۱۴ میلیارد ریال هزینه کرده‌ است.

وی گفت: برای تامین زیرساختهای لازم جهت برپایی مراسم ها و آیین های گوناگون با مشکلاتی رو به رو هستیم، و به تازگی توافق نامه ای را با حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منعقد کردیم.

مقیمی با اشاره به فعالیت های شهرداری قم در حوزه ورزش مساجد بیان کرد: در حال حاضر ۴۰‌ پایگاه نشاط در مساجد قم فعال است و اگر حمایت‌های  استانداری و اداره کل ورزش و جوانان باشد، خروجی‌های خوبی را از این‌ پایگاه ها که در درون محلات فعال هستند، خواهیم داشت.