شناسایی بیش از ۲ هزار مشترک پرمصرف آب

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب از اجرای طرح پیمایش مشترکین پرمصرف در قم خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ مشترک پرمصرف شناسایی شده و مصارف آن‌ها به صورت دوره‌ای کنترل می‌شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومی شرکت […]

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب از اجرای طرح پیمایش مشترکین پرمصرف در قم خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ مشترک پرمصرف شناسایی شده و مصارف آن‌ها به صورت دوره‌ای کنترل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، جواد پیرحاجاتی به تشریح برخی از اقدامات معاونت خدمات مشترکین آبفای قم از ابتدای سال جاری تا کنون پرداخت و از تعویض ۲ هزار و ۶۳۱ فقره کنتورهای خراب مشترکین خبر داد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح پیمایش مشترکین پرمصرف گفت: امسال تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ اشتراک پرمصرف شناسایی شده که مصرف آن‌ها به صورت دوره‌ای کنترل و در صورت نیاز اخطارهای لازم به این مشترکین داده می شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قم از پیمایش و به‌روز رسانی اطلاعات سامانه اطلاعات جغرافیایی(GIS) به منظور شناسایی انشعابات غیرمجاز خبر داد و گفت: پیمایش و به‌روزرسانی اطلاعات ۵۰ هزار مشترک برای سال جاری در دستور کار قرار دارد که بر روی … اشتراک به انجام رسیده است.

وی تست دوره‌ای کنتورهای مشترکین با میانگین مصرف کمتر از ده متر مکعب در ماه با هدف راستی آزمایی عملکرد و مقیاس اندازه گیری، کنترل و شناسایی برداشت های غیر مجاز را از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر تست ۴ هزار فقره کنتور مشترکین با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیون ریال در دست اقدام است.

پیرحاجاتی با اشاره به ارزیابی دو ماهه عملکرد متصدیان دفاتر پیشخوان به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات آبفا به مردم گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری طی دو مرحله از تمام دفاتر پیشخوان بازدید به عمل آمد و ضمن ابلاغ نواقص و مشکلات به دفاتر، ارزیابی آن‌ها نیز به صورت مستمر تا پایان سال جاری با هدف کنترل عملکردشان انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه از تهیه بانک اطلاعاتی اشتراک‌های دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: ۱۸ هزار اشتراک در این زمینه شناسایی و نرم‌افزار مربوطه جهت ارسال صورت حساب های آن ها به صورت الکترونیک در حال تهیه است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به تکمیل سامانه اعلام رقم کنتور و امکان ارائه بازخورد به مشترکین در زمان اعلام رقم کنتور از طریق سامانه پیامکی اظهار داشت: زیرسیستم خدمات پس از فروش نیز در درگاه الکترونیکی شرکت آب و فاضلاب به آدرس www.abfa-qom.com تکمیل شد و با ارائه ۲۲ خدمت آماده خدمات‌رسانی به مشترکین است.

وی تهیه بانک اطلاعاتی اشتراک‌های اصلی و فرعی، تهیه نرم‌افزار جامع ثبت اطلاعات معافیت‌های مشترکین، پیاده‌سازی نرم‌افزار اعمال خانوار جهت اشتراک‌ها، راه‌اندازی سامانه جامع نصب انشعاب، ارزیابی و بازرسی الکترونیک درخواست‌های متقاضیان، آموزش کارکنان دفاتر پیشخوان، کاهش مشترکین با وضعیت قرائت علی‌الحساب، واگذاری نصب انشعاب آب و فاضلاب و… را از دیگر اقدامات انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون برشمرد.