شرکت آب و فاضلاب دستگاه برتر استان قم شد

شرکت آب و فاضلاب استان در شانزدهمین دوره جشنواره شهید رجایی برای سومین سال متوالی، موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان شد و مورد تجلیل استاندار قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، جلسه شورای اداری استان قم امروز […]

شرکت آب و فاضلاب استان در شانزدهمین دوره جشنواره شهید رجایی برای سومین سال متوالی، موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان شد و مورد تجلیل استاندار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، جلسه شورای اداری استان قم امروز با حضور بهرام سرمست استاندار، مهندس امیرآبادی و حجت‌الاسلام ذوالنور نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های استان در سالن کرامت استانداری برگزار و از دستگاه‌های برتر استان در شانزدهمین جشنواره شهید رجایی تجلیل شد.

شرکت آب و فاضلاب استان نیز که در جشنواره شهید رجایی با کسب بالاترین امتیاز (۹۵۴٫۴۵) رتبه برتر را به خود اختصاص داد، در این جلسه مورد تجلیل قرار گرفت و استاندار قم ، لوح تقدیر خود را به دکتر علی جان صادق پور مدیرعامل آبفای استان اهدا کرد.

استاندار قم در این لوح تقدیر خطاب به مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم آورده است: ارزیابی عملکرد به عنوان رکن اساسی از نظام مدیریت و مکانیزم مؤثری برای تشویق و تقویت انگیزه‌ها و تلاش برای اصلاح، بهبود و ارتقا خدمات دستگاه‌های اجرایی است.

بهرام سرمست در ادامه این لوح تقدیر ضمن تأکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب استان با سرلوحه قرار دادن سیاست‌ها، برنامه‌های بالادستی نظام اداری و بر اساس نتایج فرایند ارزیابی عملکرد، موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در سال ۱۳۹۸ شده است، از زحمات مدیرعامل و کارکنان این شرکت تقدیر کرده است.

وی در پایان ابراز داشته است: امید است در طریق ارزشمند و پرفضیلت خدمتگزاری به مردم با تأسی به شهیدان رجایی و باهنر و در چارچوب آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری مدظله موفق و مؤید باشید.

به گفته مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات آبفای استان، شرکت آب و فاضلاب استان قم در ارزیابی‌های صورت گرفته با کسب امتیاز هزار در شاخص‌های اختصاصی و ۹۰۸ در شاخص‌های عمومی و در مجموعه با امتیاز ۹۵۴٫۴۵ توانست رتبه برتر شانزدهمین دوره جشنواره شهید رجایی را به خود اختصاص دهد.

مهندس رضا غفاری تأمین آب شرب شهر و روستا، توسعه سامانه‌های پساب از طریق سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی، افزایش کیفیت آب شرب، ارتقای بهره‌وری در تأسیسات آب را جزو شاخص‌های عمومی برشمرد و اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الكترونيك، مدیریت سرمایه انسانی، بهبود فضای کسب‌وکار و ارتقای بهره‌وری، ارتقاء سلامت اداري، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مديريت عملكرد را نیز جزو شاخص‌های اختصاصی این جشنواره ذکر کرد.