شرکت آب و فاضلاب به عنوان دستگاه برتر استان قم برگزیده شد

شرکت آب و فاضلاب پس از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر برگزیده شد و توسط وزیر ارشاد و استاندار قم مورد تقدیر قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، پس از بررسی و کارشناسی مستندات […]

شرکت آب و فاضلاب پس از ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر برگزیده شد و توسط وزیر ارشاد و استاندار قم مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، پس از بررسی و کارشناسی مستندات و امتیازات مربوط به سنجش عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در ستاد استانی جشنواره شهید رجایی، شرکت آب و فاضلاب شهری به عنوان دستگاه برتر سال ۹۵ استان قم در مجموع نمرات ارزیابی عملکرد برگزیده شد.

در همین راستا لوح سپاس شرکت آب و فاضلاب توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار قم در جلسه شورای اداری استان به دکتر صادق پور رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهدا شد.

در این لوح تقدیر که به امضا سیدمهدی صادقی استاندار قم رسیده است ضمن تبریک این موفقیت، از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب تقدیر و از درگاه ایزد منان، توفیقات روزافزون این شرکت در راه خدمت به نظام اسلامی و رشد اعتلای قم مقدس مسئلت شده است.

به گفته مدیر دفتر توسعه مدیریت و بهبود بهره‌وری شرکت آب و فاضلاب، ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی انجام شده است.

مهندس رضا غفاری شاخص‌های عمومی را شامل ۶ محور مهندسی نقش و ساختار دولت، دولت الكترونيك و هوشمندسازی اداری، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و استقرار نظام جامع مديريت عملكرد برشمرد و گفت: آبفای استان توانست در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های استان در بیشتر شاخص‌ها بالاترین امتیازات را به خود اختصاص دهد.
وی خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان قم با توجه به رویکرد خود مبنی بر ارائه خدمات بهینه به همشهریان عزیز و همچنین ایجاد تغییر و تحول بالقوه در این خصوص از سال ۹۵ شروع به برگزاری جلسات منظم و پیگیر در خصوص کمیسیون توسعه مدیریت و کمیته‌های تخصصی و مرتبط با موضوع کرده است.