- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

«شاهین و گر‌گ‌های بلا»در تالار مرکزی قم به صحنه می‌روند

نمایش کودک و نوجوان «شاهین و گرگ‌های بلا» به کارگردانی محمد جواد پیروزی در بهمن و اسفند ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۹ در تالار مرکزی قم به روی صحنه می‌رود. 

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نمایش کودک و نوجوان «شاهین و گرگ‌های بلا» به کارگردانی محمد جواد پیروزی در بهمن و اسفند ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۹ در تالار مرکزی قم به روی صحنه می‌رود. نمایشنامه این اثر که بر اساس طرحی از مجید امیری نوشته شده‌است داستان دو گرگ بلاست که نقشه‌شان برای بدست آوردن حیوانات طویله شکست خورده و به بیابانی خشک و بی‌آب فرار ‌کرده‌اند و در آنجا با درختی سرسبز مواجهه می‌شوند و ….

حمید لاجوردی، ماشالله کوهستانی، عطا منتظری و فریده یوسفی بازیگران این نمایش هستند و فاطمه عبدالله‌زاده طراحی صحنه و لباس و حامد جهانبخش تنظیم موسیقی این اثر نمایشی را به عهده دارند. این نمایش به همت حوزه هنری قم و با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی استان، از ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ در سالن آمفی تئاتر تالار مرکزی شهر به نشانی: بلوار امام موسی صدر (خاکفرج)، میدان نواب شهر به روی صحنه خواهدرفت.

شایان ذکر است بلیط ۳ روز نخست نمایش «شاهین و گرگ‌های بلا» با ۴۰% تخفیف از سایت بیلیتاما به نشانی www.bilitama.com قابل خریداری است. همچنین جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره تلفن همراه ۰۹۱۹۶۴۹۱۰۶۹ تماس حاصل نمود.