- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

شاخ دزدان شکست،دستگيري ۴ سارق احشام در قم

فرمانده انتظامي شهرستان قم از دستگيري ۴ سارق احشام در قم خبرداد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به سرقت۶ راس احشام اعتراف کردند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پي وقوع سرقت احشام از قلعه ای در سطح شهرستان کهک، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی کهک قرارگرفت.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند ۴ سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان قم بیان داشت : افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت ۶ راس احشام در شهرستان “کهک” اعتراف و اذعان کردند این سرقت را برای تامین مخارج اعتیاد خود انجام داده اند.

سرهنگ جعفریان ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و سارقان برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف ۱۶۷ کیلو تریاک در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۶۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر در قم خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد، اعضای یک باند قاچاق مواد افیونی قصد دارند با ۲ پژو ۴۰۵ و یک پژو پارس، محموله مواد مخدر را از جنوب کشور به قم منتقل کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: ضمن هماهنگی های قضائی، مأموران به محل های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، سرانجام هر ۳ خودرو را شناسایی کردند.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: در ادامه با تلاش مأموران خودروها متوقف و با دستگیری ۴ قاچاقچی، خودروها نیز برای بازرسی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته ۱۶۷ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در قالب ۱۶ بسته کشف و در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.