- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

سياست هاي كنترل  بازار درقم با جديت انجام شوند

استاندار قم با تاكيد بر همراه نمودن مردم جهت كنترل و نظارت بر عرضه ي كالاها اظهار داشت: سياست هاي كنترل  بازار با جديت انجام شوند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم  به نقل از روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم طي سخناني با تاكيد بر ضرورت همراه نمودن مردم براي مقابله با جنگ روانی علیه اظهار داشت: مشکلات اقتصادی در جامعه آنگونه که دشمنان القاء می کنند، نیست.

استاندار قم با بيان اينكه کمبود کالاهای اساسی درکشور وجود ندارد افزود:  در مرحله ي توزيع به همراهي و مشاركت بيشتر مردم و جديت دستگاه هاي دولتي در نظارت بر واحدها هستيم.

وی با اشاره به ضرورت افزايش سرعت پاسخگویی سامانه های دریافت شکایتهای مردمی در دستگاه های اجرایی؛ درک شرايط و اقتضائات جامعه در بازرسی از اصناف و حضور پررنگ دستگاه های نظارتی در بازار را مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: نظارت بر واحدهاي صنفي جهت جلوگيري از ارائه ي قيمت هاي بالا بايد جدي تر صورت پذيرد.

صادقی در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته ارزی ذیل کارگروه تنظیم بازار استان قم افزود: باید گزارش اقدامات را به مردم ارائه کرده و بگوییم بر خلاف القاء بدخواهان نظام اسلامی، مشکل حادی در کشور وجود ندارد.

وی با اشاره به کاهش قیمت دلار در بازار، اين مسئله را نمايانگر بی پایه و اساس بودن افزایش قیمت ها در كشور عنوان و خاطرنشان كرد: رسانه های بیگانه به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت در جامعه هستند و می خواهند مسئولان را از انجام کارهای اساسی در کشور بازدارند.

استاندار قم در بخش پایاني سخنان خود با بیان اینکه مدیران دولتي نباید به سليقه اي عمل کرده و در برنامه ریزی ها باید هماهنگ و منسجم باشند، گفت: در استان قم دستگاه های اجرایی و نظارتی با قوت و جدیت در حال انجام وظیفه هستند و امیدواریم فضای بازار به آرامش هرچه بیشتر دست یابد.

کارگروه تنظیم بازار استان قم با جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی ذیربط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد.