- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

سرپرست پلیس راهور،گل مالیدن به شیشه ها و پلاک خودرو ممنوع

سرپرست پلیس راهور استان، گفت: خودروهايي که به دلیل گل مالی، پلاک آن ها مخدوش و راننده و سرنشينان آن غیر قابل رؤيت باشند، توقیف می شوند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ”علی حسن قیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) و حرکت دسته های عزاداری،تاکید کرد: براساس ماده ۱۹۱ و ۱۹۳ آئین نامه راهنمايي و رانندگي ورود هرگونه خودرو و موتورسيکلت به دسته های عزاداري ممنوع بوده و در صورت وجود چنين موردي پليس با رانندگان متخلف برخورد می کند.

وی گفت: خودروهايي که به دلیل گل مالی، پلاک آن ها مخدوش و راننده و سرنشينان آن غیر قابل رؤيت باشند، از سوي پليس متوقف و راننده را مجاب به برگرداندن آن به حالت اوليه و در صورت بي توجهي به هشدار و توصيه ها خودرو توقيف و به پارکينگ منتقل می شود.

سرپرست پلیس راهور استان قم افزود: برخي مواقع، گل ماليدن به خودروها به حدي است که راننده و سرنشينان خودروها قابل رؤيت نبوده و پلاک آن ها نيز مخدوش و ناخوانا مي شود و حتي در مواردي رنگ خودرو نيز قابل تشخيص نمي باشد که اين جزء مصاديق نقض آئين نامه بوده و پليس را مجاب به برخورد قانوني مي کند.