سرقت از مسافر اتوبوس با نسکافه مسموم/دستگیری سارق منازل درقم

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تلاش کارآگاهان این پلیس، فردی که از طریق نسکافه مسموم مسافر اتوبوسی را بیهوش و مبلغ ۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت کرده بود، دستگیر شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” اظهارداشت: با شکایت جوانی مبنی بر اینکه در اتوبوس “اصفهان-تهران” فردی از […]

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با تلاش کارآگاهان این پلیس، فردی که از طریق نسکافه مسموم مسافر اتوبوسی را بیهوش و مبلغ ۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “میکائیل قهرمانپور” اظهارداشت: با شکایت جوانی مبنی بر اینکه در اتوبوس “اصفهان-تهران” فردی از طریق نسکافه ای مسموم وی را بیهوش و ۵۰ میلیون و ۶۴۰هزار ریال از حساب بانکی وی برداشت کرده و متواری شده است، بلافاصله رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی گفت: مالباخته بیان کرد، متهم ابتدا با طرح دوستی و قبل از سرقت از وی خواسته در قبال دریافت وجه نقد، مبلغ ۵۰هزار تومان به حساب وی کارت به کارت کند که با این اقدام اطلاعات حساب وی را برداشت کرده است.
سرهنگ قهرمانپور تصریح کرد: در ادامه پس از تحقیقات گسترده و استعلامات صورت گرفته متهم حرفه ای و سابقه دار شناسایی و با تایید تصویر چهره نامبرده توسط شاکی، مخفیگاه وی در استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان قم در خاتمه از شهروندان خواست، ضمن عدم اعتماد به افراد ناشناس، از دریافت هرگونه خوراکی و نوشیدنی پیشنهادی از آن ها امتناء و توصيه ها و هشدارهاي پليس را مدنظر قرار دهند.

دستگیری سارق به ۶ فقره سرقت منزل در قم
فرمانده انتظامی شهرستان گفت: با دستگیری یک سارق منزل در قم، ۶ فقره سرقت کشف شد

سرهنگ “مراد حسین جعفریان” اظهارداشت: به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و تامين امنيت با هدف مبارزه با سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قم اجرا شد.
وی افزود: در این مأموریت مأموران کلانتری ۱۷ شهید بهشتی موفق شدند یک سارق منزل را حین سرقت شناسایی و دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: در ادامه متهم پس از انتقال به یگان در تحقیقات صورت گرفته به ۶ فقره سرقت منزل اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی استان معرفی شد.
سرهنگ جعفریان در پايان با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست، با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستاي ارتقاء احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.