ستاد مرکزی اعتکاف اعلام کرد:حرکت جمعی ۳ روز عبادت برای ظهور

با توجه به تذکرات مسئولان ذی ربط بهداشتی کشور مبنی بر عدم حضور در تجمعات بعلت در امان ماندن از بیماری کرونا و با توجه به عدم امکان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در مساجد کشور ستاد مرکزی اعتکاف در نظر دارد ، حرکت جمعی، ۳ روز عبادت در منزل، برای ظهور را برگزار نماید. […]

با توجه به تذکرات مسئولان ذی ربط بهداشتی کشور مبنی بر عدم حضور در تجمعات بعلت در امان ماندن از بیماری کرونا و با توجه به عدم امکان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در مساجد کشور ستاد مرکزی اعتکاف در نظر دارد ، حرکت جمعی، ۳ روز عبادت در منزل، برای ظهور را برگزار نماید.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،نحوه این مشارکت به این شکل است که هریک از مشارکت کنندگان محترم در این پویش مقدس، در ایام البیض یعنی ۱۳ الی ۱۵ ماه رجب المرجب را در خانه خود با گرفتن روزه ، انجام اعمال و ادعیه ایام البیض و استغتفار دسته جمعی و همچنین انجام اعمال ام داوود در روز سوم یعنی ۱۵ ماه رجب را به خلوت با رب و عبادت می پردازند.
یادآور می شود معتکفین می توانند در طول سال جهت بهره مندی از مطالب مربوط به اعتکاف اعم از ادعیه ایام البیض و مطالب مرتبط با اعتکاف و همچنین اخبار مربوط به اعتکاف به آدرس های اینترنتی ذیل مراجعه کنند.
پیام رسان ایتا
http://eitaa.com/itikaf_ir
پیام رسان سروش
https://what.sapp.ir/itikaf_ir
شبکه اجتماعی آپارات
https://www.aparat.com/itikaf_ir
پیام رسان تلگرام
http://t.me/itikaf_ir
صفحه اینستاگرام
https://www.instagram.com/itikaf_ir
پایگاه اطلاع رسانی ستاد اعتکاف
https://itikaf.ir
سیدمحمدمهدی موذن