- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

سارق به ۵۰ فقره سرقت در قم اعتراف کرد

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری یک سارق حرفه ای خبر داد و گفت: متهم طی تحقیقات پلیس به ۵۰ فقره انواع سرقت در قم اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با تلاش مأموران پاسگاه انتظامی جعفرآباد قم، یک سارق حرفه ای شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان این که متهم ۲۷ ساله متاهل بوده و اعتیاد شدیدی نیز به مواد افیونی شیشه دارد، تصریح کرد: نامبرده با چهره ای موجه، ضمن آشنایی با افراد مختلف و ایجاد طرح دوستی، محل هایی را از قبل شناسایی و در نبود مالک اقدام به سرقت می کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه شامل موتورسیکلت، دوربین مدار بسته، تلفن همراه، وسایل برقی، ابزارآلات نجاری و جوشکاری، پمپ آب، کولرهای گازی و آبی و همچنین قطعات خودرو و موتورسیکلت کشف شد.

سرهنگ جعفریان گفت: متهم طی تحقیقات در مجموع به ۵۰ فقره سرقت از منازل، اماکن دولتی و خصوصی شامل کارخانجات و کارگاه و نیز سرقت از مزارع و باغات اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: در نهایت نامبرده به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

فراخوان مشمولان اعزامي فارغ التحصيلان دانشگاه و موسسات آموزش عالي در شهريور۹۸

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از فراخوان مشمولان اعزامي فارغ التحصيلان دانشگاه و موسسات آموزش عالي در شهریورماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” ولی ترابی” در تشریح این خبر اظهار داشت: تمامی مشمولان فارغ التحصيل دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي که داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ يکم شهريور ماه ۱۳۹۸مي باشند، با توجه به اينکه مورخه مذکور روز جمعه مي باشد، مي بايست راس ساعت ۷ صبح روز شنبه مورخه ۹۸/۶/۲ در معاونت وظيفه عمومي فرماندهی انتظامی استان قم به آدرس” قم حدفاصل عوارضي قم کاشان وعوارضي قم تهران-بعد از اداره راه وشهرسازي- معاونت وظيفه عمومي این فرماندهي”حاضرشده تا به خدمت مقدس سربازي اعزام شوند.

وی افزود: لازم به ذکراست عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظيفه عمومي،محروميت هاي اجتماعي را براي آنان در بر خواهد داشت.

سرهنگ ترابی ادامه داد: تمامی مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبيل برگ آماده به خدمت ، برگ واکسيناسيون و برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارک مورد نياز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی استان اضافه کرد: همچنين مشمولاني که اعزام آنان به صورت حضوري ومراجعه مستقيم به آدرس مشخص شده مرکزآموزش، در برگه محل مراجعه خود مي باشد، مي بايست برابر تاريخ وساعت اعلامي در مراکزآموزش حاضر شوند.

سرهنگ ترابی بیان داشت: باتوجه به عدم ارسال پستي برگه اعزام به خدمت و اينكه برگه معرفي نامه مشمولان به مراكزآموزشي ازطريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+۱۰) صادرمي شود، آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح نشده اند، جهت دريافت معرفي نامه مي توانند به يکي ازدفاترمذکور مراجعه کنند.