- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

سارقان میلیاردی هنگام خروج از قم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان ۳ سارق حرفه ای منزل، قبل از خروج از قم دستگیر و در بازرسی از خودرو متهمان اموال مسروقه شامل وجه نقد و طلا به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت گاوصندوق از منزل وی، بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی استان اعلام و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام یکسری اقدامات پلیسی خودرو متهمان را در عوارضي “قم-تهران” و هنگام خروج از استان شناسایی، متوقف و هر ۳ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم به کشف اموال مسروقه به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال و همچنین اعتراف اعضای این باند به ۲۵ فقره سرقت در قم اشاره کرد و گفت: سرانجام افراد مذکور به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سردار آقاخانی ضمن هشدار به همشهريان توصيه کرد، از نگهداري وجوه نقد و طلا و جواهر در منزل بپرهيزند و با تجهيز منزل به دوربين مداربسته، درب هاي ورودي و داخلي ساختمان را به سيستم هاي هشدار دهنده مجهز کنند.