- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

سارقانی که منجربه قطع ارتباط ۱۲۰۰ مشترک تلفن ثابت و همراه شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگيري سارق حرفه اي تجهيزات مخابراتي و اعتراف وی به ۹ فقره سرقت در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي وصول پرونده سرقت تجهيزات مخابراتي به ارزش بيش از ۳ ميليارد ريال در استان که در هرمرحله از سرقت منجر به قطع ارتباط ۱۲۰۰ مشترک شده بود، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی استان تيم ويژه کارآگاهان پليس آگاهی، پس از بررسی جغرافیای جرم با انجام اقدامات پلیسی و با دست آوردن دلائل و مدارک موجود، متهم را شناسایی، دستگیر و خودرو سمند وی را توقیف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: طی بازرسي از خودرو نامبرده ۲۴ عدد باطري مخابراتي، ابزار آلات مخصوص سرقت از جمله سنگ فرز، دريل و هوابرش کشف شد.

سرهنگ کرمی با اشاره به اعتراف متهم به ۹ فقره سرقت تجهيزات مخابراتي در استان، گفت: نهایتاً نامبرده به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

توقف کشنده دانگ فنگ در لاين عبور آزاد راه “ساوه – سلفچگان” حادثه آفريد

رئيس پلیس راه استان از وقوع يک تصادف در محور آزاد راه “ساوه – سلفچگان” خبر داد و گفت: بر اثر اين حادثه دو نفر از هموطنان مجروح و يک نفر در دم جان باخت.

سرهنگ “مختار پناهي” در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت :بامداد امروز برابر گزارش مرکز پيام مبني بر وقوع تصادف در آزاد راه “ساوه –سلفچگان” کيلومتر يک روي پل آوه، بلافاصله مأموران پليس راه براي بررسي موضوع در محل حاضر شدند .

رئيس پليس راه استان قم گفت: در ادامه مشخص شد يک دستگاه کشنده دانگ فنگ در لاين عبور آزاده راه توقف مي کند که در ادامه يک دستگاه کاميون ايسوزو با کشنده برخورد و سپس يک دستگاه پرايد با ايسوزو برخورد کرده که در این حادثه هر سه وسیله نقلیه مقصر تشخیص داده شد.

وی افزود: براثر این حادثه متاسفانه ۲ نفر از سرنشينان پرايد مجروح و راننده کاميون ايسوزو بر اثر جراحات وارده در دم جان باخت.

سرهنگ پناهي ،علت حادثه را برابر نظر کارشناسان اين پليس، بي احتياطي از سوي راننده کشنده دانگ فنگ به علت توقف بي جا در لاين عبور در آزاد راه و همچنین بي توجهي کاميون ايسوزو و خودرو پرايد به علت عدم توجه کافي به جلو اعلام کرد.