زیباسازی ورودی های شهر قم

زیباسازی ورودی های شهر قم با انتقال صنایع سنگ کوبی و صنعت کفش و دمپایی امکان پذیر شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم ،رئیس اداره بهداشت،ایمنی،محیط زیست و انرژی این سازمان گفت:شهر قم بعنوان شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان و بعنوان دومین شهر زیارتی […]

زیباسازی ورودی های شهر قم با انتقال صنایع سنگ کوبی و صنعت کفش و دمپایی امکان پذیر شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم ،رئیس اداره بهداشت،ایمنی،محیط زیست و انرژی این سازمان گفت:شهر قم بعنوان شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان و بعنوان دومین شهر زیارتی کشور سالانه میزبان تعداد زیادی از هم میهنان و گردشگران مذهبی از کشورهای هم جوار می باشد که در این راستا زیباسازی مبادی ورودی شهر یکی از اولویتهای مسئولین استان است.
جواد ناطق افزود: با تلاش اداره HSEE این سازمان و طی برگزاری جلسات متعدد زمینه جابجایی صنایع آلاینده از مبادی ورودی شهر فراهم شد و در کارگروه آمایش، سرزمین و توسعه پایدار استانداری جابجایی صنایع سنگ کوبی و کفش و دمپایی پراکنده ورودیهای شهر به منطقه دیگری خارج از محدوده و در شهرکهای تخصصی مصوب گردید.
وی گفت: در این راستا مقرر گردید صنایع سنگ کوبی به مجاورت کوه یزدان واقع در جاده اراک و صنایع کفش و دمپایی به شهرک تخصصی کفش و دمپایی در شهرک صنعتی شکوهیه منتقل شوند.
ایشان در پایان از زحمات روسای محترم انجمن کفش و دمپایی و رییس محترم اتحادیه موزاییک سازان و سنگ کوبان استان و پیگیری های دفتر مدیرکل محترم اقتصادی و امور بین الملل استانداری قم که نقش موثری در این تصمیم گیری داشته اند تقدیر نمودند.

پایان پیام/