- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

زحمات نیروی انتظامی در اعتلای کشور ستودنی است

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: زحمات نیروی انتظامی در راه اعتلای کشور سبب آبروی جهان اسلام و عملکرد این نیرو ستودنی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین سید “ابوالحسن نواب” در جشنواره تجلیل از حافظان قرآن کریم ویژه کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم و خانواده آن ها، نیروی انتظامی را نیرویی پرافتخار دانست و اظهارداشت: پلیس بعد از انقلاب اسلامی روز به روز آبرومندانه تر شده و جایگاه خود را در بین مردم ارتقاء داده است.

وی با بیان این که مردم در هر اتفاقی با پلیس ارتباط برقرار می کنند، گفت: نیروی انتظامی نقطه اتصال مردم با جامعه است و مردم با مشاهده پلیس، احساس رضایت و امنیت می کنند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به این که در بین نیروهای مسلح و خانواده آن ها ده ها هزار حافظ قرآن کریم تربیت شده و باید شکرگزار این نعمت بود، گفت: مردان از دامان مادران به معراج می رسند و در حقیقت نمره اول سلامت جامعه مرهون زحمات بانوان است.

حجت الاسلام و المسلمین نواب تاکید کرد: زحمات نیروی انتظامی در راه اعتلای کشور سبب آبروی جهان اسلام و عملکرد این نیرو ستودنی است.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب تصریح کرد: به رغم هزینه کرد دشمنان علیه نظام اسلامی، امروز جمهوری اسلامی در دل مردم جای گرفته و سربلند و آبرومندترین کشور جهان اسلام است.

گفتنی است، درخاتمه این جشنواره با حضور سردار “عبدالرضا آقاخانی” فرمانده انتظامی استان قم و همچنین حجت الاسلام والمسلمین “سید حسین موجانی” رئیس عقیدتی سیاسی این فرماندهی از خادمان و حافظان قرآن کریم با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

///////////////////////////////

قاچاق ۱۰ میلیاردی خشکبار در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف حدود ۱۰ میلیارد ریال خشکبار قاچاق در قم و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالاي قاچاق توسط يک دستگاه کاميون از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران، با تلاش تيم عملياتي اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم، خودرو مذکور در محور مواصلاتی “کاشان-قم” شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: راننده با ارائه يک برگ بارنامه از نوع ضايعات بافندگي اذعان داشت خودور حامل بار مذکور است که در ادامه با انتقال کاميون به يگان و تخليه آن مشخص شد متهمان زير گوني حاوي ضايعات اقدام به قاچاق ۳ تن و ۹۰۰ کيلوگرم گردو، ۶ تن مغز بادام، ۲ تن کشمش و دو دستگاه يخچال فريزر بوش آلمان کرده اند.

سردار آقاخانی گفت: در ادامه نمونه خشکبار مکشوفه قاچاق به گمرک ارسال و کارشناسان ارزش محموله را ۹ میلیارد و ۹۴۹ میلیون ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: نهایتاً متهمان به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضائی استان و با قرار قانونی روانه زندان شدند.